Olga Tokarczuk: Pán výrazný. Artforum, 2024

Na tému riadenie spoločnosti s modrou obálkou knihy o manažmente od autora Marian Gúčik

Použité filtre
Zrušiť filtre
Manažment prevádzky pohostinského zariadenia - Peter Patúš, Marian Gúčik, Jaroslava Marušková, Dali-BB, 2011
Manažment prevádzky pohostinského zariadenia

Snahou autorov je priblížiť problematiku činností pohostinského zariadenia komplexnejšie od zásobovania cez skladovanie, výrobu a odbytu, pričom zdôrazňujú aj hygienické podmienky ich činnosti. Dôraz sa kladie aj na ekonomickú stránku prevádzky...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,00 €
    Na sklade 2 ks

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu - Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová, Wolters Kluwer, 2016
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Cesty vedú ďalej, ďalej, pod mračná, cez zrázne žľaby a po púti dlhej, smelej, domov zrazu mocne vábi.“

Hobit - J.R.R. Tolkien, 2012
Hobit
J.R.R. Tolkien