Knihy
E-knihy

10 zlatých pravidel péče o zákazníka

Vydavateľstvo
Management Press, 2001

Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem...

Čítaj viac

10,37 €

Bežná cena Bežne 10,92 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

   Nejlepší investicí v podmínkách tvrdé konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií je posilování vztahu se zákazníkem - zvýší finanční výkonnost firmy a dlouhodobě posílí její postavení na trhu, neboť víme, že naším nejlepším prodejcem je spokojený zákazník. Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
160
Hmotnosť
180 g
Rok vydania
2001
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
český
Vydavateľstvo
Management Press
Rozmer
145×205 mm
ISBN
8072611496
Naše katalógové číslo
8768

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

3,8 / 5

6 hodnotení

3
1
1
0
1

Management Press vydáva zásadné monografie domácich autorov a predstaviteľov svetového manažmentu a iné odborné publikácie vrátane učebníc, ktoré nachádzajú svoje využitie v rôznych formách manažérskej prípravy, v špecializovaných kurzoch a pri vysokoškolskej výučbe, hlavne na ekonomických fakultách.

V ponuke vydavateľstva nájdete tiež tematické publikácie určené hlavne pracovníkom podnikových vedení i samostatným podnikateľom, ktoré im pomáhajú orientovať sa v kľúčových otázkach a v jednotlivých funkčných oblastiach podnikateľskej a manažérskej praxe (napr. marketing, reklama, predaj, financie, výroba, personalistika a pod.) Okrem týchto publikácií tiež príručky podporujúce rozvoj špecifických manažérskych zručností. Tie nachádzajú výborné uplatnenie aj vo vzdelávacích programoch pre širšiu verejnosť (komunikačné zručnosti, rétorika, vyjednávanie, koučovanie, budovanie tímov a pod.), vyhľadávajú ich tiež ľudia, ktorí sa snažia o rozvoj vlastnej osobnosti a svoj profesionálny rast samostatne.

Čítaj viac