100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech CZ

Susan Weinschenk  ·  Vydavateľstvo: Computer Press, 2012
Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Naša cena:
15,67 €
Bežná cena:
16,49 €
Ušetríte:
5% (0,82 €)

Vypredané
Kniha je vypredaná a  zatiaľ sa nechystá dotlač, preto nie je možné ho objednať.
Čo to znamená?

Z tejto knihy sa už predali všetky kusy, ktoré boli vytlačené. Ani my, ale ani vydavateľ alebo distribútor už nemáme na sklade žiadne kusy. Preto vám túto knihu už nedokážeme zabezpečiť. Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte majú posledné kusy na sklade.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.

Zadajte svoju e-mailovú adresu a budeme Vás informovať keď bude dostupná. Čo to znamená?

Keď bude táto kniha k dispozícii na objednanie, budeme Vás informovať na e-mail, ktorý uvediete. Ide iba o nezáväznú informáciu pre Vás, nie o pevnú objednávku - ak budete mať o knihu záujem, môžete následne prísť na našu stránku a objednať si ju.


Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci.

Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky:
Jak budou lidé můj návrh vnímat?
Všimnou si ho vůbec?
Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují?
Jak ovlivní jejich rozhodování?

Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete.

S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD:

* Jakými způsoby snadno motivovat příjemce
* Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat
* Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace
* Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál
* Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání
* Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci
* Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta
* Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu

O autorce:
SUSAN WEINSCHENK je špičková psycholožka a konzultantka zaměřená na marketing a použitelnost designu (UXD) s třicetiletou praxí. V současné době řídí oddělení designu ve společnosti Human Factors International. Mimoto je autorkou knižního bestselleru Neuro Web Design: What makes them click?.

Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Podrobnosti

  • Počet strán: 240
  • Väzba: brožovaná
  • Rozmer: 167×225 mm
  • Hmotnosť: 450 g
  • Jazyk: český
  • ISBN: 9788025136492
  • Rok vydania: 2012
  • Naše katalógové číslo: 122164

Hodnotenia čitateľov       (hodnotili 2 ľudia) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
4
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Stanislav Meduna
Stanislav Meduna
3. marca 2013
     
Reagovať Overený nákup

Overený nákup označuje recenzie od prihlásených používateľov, ktorí si predtým kúpili knihu v našom internetovom obchode.

Zaujímavá kniha

Dobrá kniha. Niektoré témy nie sú príliš nové, niektoré by si zasa zaslúžili viac rozviesť, ale určite pomôže rozšíriť si obzory a pozrieť sa na svoj produkt z pohľadu používateľa. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (0)   (0)
adrian
adrian
29. októbra 2012
     
Reagovať

Silna kniha 1

opat jedna z knich ktorej kvalita obsahu daleko presahuje cennu 16 eur.. odporucam! Je to zbierka najdolezitejsich veci, ktore je dobre brat v uvahu pri grafickom dizajne, webdizajne, i dizajne ako takom. Cita sa zivo, a nenudi.. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (1)   (0)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Zuno online platba Paypal online platba Viamo platba