Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem - Otília Zorkóciová, Sprint dva, 2012

10,40 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem - Otília Zorkóciová, Sprint dva, 2012
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem - Otília Zorkóciová, Sprint dva, 2012

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne... Čítať viac

Vydavateľstvo
Sprint dva, 2012
Počet strán
163

Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 23 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Dievča v orlích pazúroch - Karin Smirnoff, Ikar, 2024

Viac o knihe

Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej marketingovej stratégie podnikateľských subjektov v jednotlivých prvkoch ich marketingového programu – medzinárodného marketingového mixu. Teoretický text je doplnený mnohými praktickými príkladmi ako aj zisteniami originálneho výskumu, ktoré by mali prispieť k ľahšej a rýchlejšej orientácii čitateľa a sprístupniť ho aj menej erudovanému publiku.

Publikácia ako vedecká monografia je určená najmä odbornej verejnosti, zástupcom teórie aj praxe, zameraným na oblasť medzinárodného podnikania. Súčasne môže poslúžiť aj ako pomôcka pre odbornú aj laickú verejnosť zaujímajúcu sa o danú problematiku a v neposlednom rade napomôcť podnikateľským subjektom pri hľadaní ciest efektívneho uplatnenia sa na medzinárodných trhoch.
Čítať viac
Počet strán
163
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
229 g
ISBN
9788089393916
Rok vydania
2012
Naše katalógové číslo
270356
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Sprint dva
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Ale práve ten slabý musí­ vedieť byť silný a odí­sť, keď ten silný je prí­liš slabý na to, aby mohol tomu silnému ublí­žiť.“