Detective Marketing - Stefan Engeseth, Engeseth, 2003

15,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Detective Marketing - Stefan Engeseth, Engeseth, 2003
Detective Marketing - Stefan Engeseth, Engeseth, 2003

Detective Marketing

Creative Common Sense in Business

This book is base on my theory of creative business and the meeting of minds. Because this requires a certain mindset from the reader, my readers are primarily professionals in... Čítať viac

Vydavateľstvo
Engeseth, 2003
Počet strán
180

This book is base on my theory of creative business and the meeting of minds. Because this requires a certain mindset from the reader, my readers are primarily professionals in IT, PR, corporate communications, advertising, marketing and sales... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

15,99 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Naši škriatkovia odporúčajú

Medúzy starnú opačne - Nicklas Brendborg, Grada, 2024
Detective Marketing - Stefan Engeseth, Engeseth, 2003
15,99 €

Viac o knihe

This book is base on my theory of creative business and the meeting of minds. Because this requires a certain mindset from the reader, my readers are primarily professionals in IT, PR, corporate communications, advertising, marketing and sales. Creativity, however, knows no boundaries. No matter what your profession is, Detective Marketing can help you grow. ABOUT THE AUTHOR: Stefan Engeseth has been called everything from consultant to chaos pilot. A well known lecturer and writer, Stefan has built a solid reputation as a sort of 'Jonathon Livingston Seagull' of the business world. Over the years, he has worked with such diverse companies as Letsbuyit.com and the Swedish Postal Service.
Čítať viac
Počet strán
180
Väzba
brožovaná väzba
ISBN
9789163113895
Rok vydania
2003
Naše katalógové číslo
177144
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Engeseth
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Upiecť jablkový koláč nie je ťažké, ak má človek jablká, napísala Nina v jednej zo svojich básní, no najťažšie je vymyslieť to jablko. “

Inventúra - Erlend Loe, 2013
Inventúra
Erlend Loe