Efektívny marketing - Moi Aliová, Slovart CZ, 2003

7,92 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Efektívny marketing - Moi Aliová, Slovart CZ, 2003
Čítaná
Efektívny marketing - Moi Aliová, Slovart CZ, 2003

Efektívny marketing
Čítaná

Praktická príručka z edície Základy manažmentu, ktorá stručným a jasným spôsobom radí čitateľovi, ako zostaviť efektívny marketingový plán i ako realizovať úspešnú marketingovú... Čítať viac

Vydavateľstvo
Slovart CZ, 2003
Počet strán
72

Praktická príručka z edície Základy manažmentu, ktorá stručným a jasným spôsobom radí čitateľovi, ako zostaviť efektívny marketingový plán i ako realizovať úspešnú marketingovú stratégiu. Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Výborný stav
  • Čeština

7,92 €

Na sklade
Posielame ihneď
Ďalšie čítané knihy
Efektívny marketing - Moi Aliová, Slovart CZ, 2003
Pevná väzba
Mierne opotrebovaná Čeština, 2003
Na sklade

5,15 €

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Šach a mat - Ali Hazelwood, CooBoo SK, 2024

Viac o knihe

Praktické techniky vám ukážu, ako rozvinúť efektívne marketingové schopnosti a plán, aj to, ako realizovať marketingovú stratégiu.

Jednoduché kontrolné zoznamy vám umožnia preskúmať každý aspekt zhromažďovania, analýzy a využívania prieskumov trhu.

Zrozumiteľné tabuľky a diagramy vám pomôžu realizovať reklamnú a propagačnú kampaň, aby ste zdokonalili imidž svojej obchodnej spoločnosti.

Prehľadný text a obrázky sa venujú každému aspektu spoznávania vašich zákazníkov a budovania ich lojálnosti.

Naučte sa všetko, čo potrebujete vedieť, aby ste zdokonalili svoje marketingové schopnosti, od prieskumov a analýzy návykov kupujúcich zákazníkov až po tvorbu a manažment silnej obchodnej značky. Efektívny marketing vám ukáže, ako maximalizovať svoj podiel na trhu tým, že udržiavate krok s najnovšími trendmi, zdokonaľujete svoju konkurencieschopnosť a rozviniete víťaznú marketingovú stratégiu. Poskytne vám praktické informácie o tom, ako vylepšiť svoj obchodný imidž. Účinné odporúčania a nápady vám pomôžu výrazne zdokonaliť možnosti vytvárania produktov, ktoré budú na trhu vždy jednoznačne rozpoznateľné.
Čítať viac
Počet strán
72
Väzba
pevná väzba
Rozmer
125×175 mm
Hmotnosť
202 g
Rok vydania
2003
Edícia
Základy manažmentu
Naše katalógové číslo
1264777
Jazyk
čeština
Vydavateľstvo
Slovart CZ
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

3,7 / 5

9 hodnotení

5
0
1
2
1

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo Slovart CZ

Čítať viac

„Bola to tá tajomná vzrušujúca časť dňa, keď slnko zapadá a svetlo mení farbu z červenej na vyblednutú krvavú, neprestajne sa mení a temnie, akoby deň ešte žil, ale už umieral.“

Malý strom - Forrest Carter, 2016
Malý strom
Forrest Carter