The App & Mobile Case Study Book - Rob Ford, Julius Wiedemann, Taschen, 2011

20,37 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
The App & Mobile Case Study Book - Rob Ford, Julius Wiedemann, Taschen, 2011
Čítaná
The App & Mobile Case Study Book - Rob Ford, Julius Wiedemann, Taschen, 2011

The App & Mobile Case Study Book
Čítaná

This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to... Čítať viac

Vydavateľstvo
Taschen, 2011
Počet strán
384

This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to mobile websites, the book includes over 80 stories of how each has cracked... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Mierne opotrebovaná
  • Angličtina

20,37 €

Cena novej knihy: 33,95 €
Na sklade
Posielame ihneď

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Umenie podnikať - Ivica Ďuricová,Miriama Polohová, Simona Kubán a kolektív, SCR, 2024
The App & Mobile Case Study Book - Rob Ford, Julius Wiedemann, Taschen, 2011
20,37 €

Viac o knihe

This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to mobile websites, the book includes over 80 stories of how each has cracked into the newest market on the internet, where users are connected 24/7. The five chapters—Games, m-commerce, Promotional, Social, and Utilities—include the likes of Angry Birds, Jamie's 20 Minute Meals, Stephen Fry's myFry app, Flipboard, TweetDeck, Instagram, Adobe Ideas, BBC News, and SAS Survival Guide. This book is a must for anyone willing to understand the world of mobile and connectivity: the two ingredients at the very core of communication these days. Jumping on the mobile bandwagon has enabled numerous companies to prosper and discover new markets. Introduced by Ralph Simon ("the Father of the Ring Tone"), this book is particularly aimed at designers, advertising and communication professionals, product managers, and interactive agencies, but will also be of interest to anyone curious about exploiting the mobile experience.
Čítať viac
Počet strán
384
Väzba
pevná väzba
Rozmer
168×226 mm
Hmotnosť
1230 g
Rok vydania
2011
Naše katalógové číslo
1748161
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Taschen
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Keď som nemal čo stratiť, dostalo sa mi všetkého. Keď som prestal byť tým, kým som bol, našiel som sám seba. Keď som spoznal poníženie, a napriek tomu som kráčal ďalej, pochopil som, že si môžem slobodne vybrať osud.“

Záhir - Paulo Coelho, 2008
Záhir
Paulo Coelho