D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World - Julius Wiedemann, Taschen, 2010

30,77 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World - Julius Wiedemann, Taschen, 2010
Čítaná
D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World - Julius Wiedemann, Taschen, 2010

D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World
Čítaná

TASCHEN has teamed with D&AD to make its previously exclusive and highly-coveted Annual – featuring the year’s best creative work – available to the public. The awards panel... Čítať viac

Vydavateľstvo
Taschen, 2010
Počet strán
576

TASCHEN has teamed with D&AD to make its previously exclusive and highly-coveted Annual – featuring the year’s best creative work – available to the public. The awards panel judges over 20,000 works from design studios... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Výborný stav
  • Angličtina, nemčina, francúzština

30,77 €

Cena novej knihy: 43,95 €
Na sklade
Posielame ihneď

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Mami, oci, som online - Petra Arslan Šinková, Fortuna Libri, 2023
D&AD 2009, The Best Advertising and Design in the World - Julius Wiedemann, Taschen, 2010
30,77 €

Viac o knihe

The professional's annual – finally available to the public

TASCHEN has teamed with D&AD to make its previously exclusive and highly-coveted Annual – featuring the year’s best creative work – available to the public.
The awards panel judges over 20,000 works from design studios, advertising agencies, branding consultancies, film production and photographic agencies, digital media pioneers, and other creative firms from all over the globe. Winners receive the legendary D&AD Yellow Pencil Award – or in the case of exceptional and outstanding work, the rare Black Pencil Award.

The TASCHEN D&AD Annual is an absolute must-have reference work for anyone interested in creativity, communication, design, or advertising.

Featuring the latest D&AD award-winning work in the fields of:

Ambient, Art Direction, Book Design, Branding, Broadcast Innovations, Digital Installations, Direct, Environmental Design, Graphic Design, Illustration, Magazine & Newspaper Design, Mobile Marketing, Music Videos, Online Advertising, Packaging Design, Photography, Poster Advertising, Press Advertising, Product Design, Radio, TV & Cinema Advertising, TV & Cinema Crafts, Viral, Websites, Writing for Advertising, and Writing for Design.
Čítať viac
Počet strán
576
Väzba
pevná väzba
Rozmer
239×256 mm
Hmotnosť
2656 g
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
1281955
Jazyk
angličtina, nemčina, francúzština
Vydavateľstvo
Taschen
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Pobozkáme sa, dotkneme. Nechceme nič viac. Čo potrebujeme, je na dosah. Všetko ostatné je nepodstatné. Také jednoduché. Nenaplnení sú iba tí, čo nevedia, čo chcú.“

Cez noc - Stig Sæterbakken, 2014
Cez noc
Stig Sæterbakken