LogoLounge 3, Rockport, 2006

56,63 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
LogoLounge 3, Rockport, 2006
LogoLounge 3, Rockport, 2006

LogoLounge 3

    The third volume in the best-selling LogoLounge series provides 2,000 totally new logos from designers worldwide... Čítať viac

    3. diel série
    LogoLounge
    Vydavateľstvo
    Rockport, 2006
    Počet strán
    192

    The third volume in the best-selling LogoLounge series provides 2,000 totally new logos from designers worldwide... Čítať viac

    • Pevná väzba
    • Angličtina

    56,63 €

    Vydavateľom odporúčaná cena: 59,42 €
    Na objednávku
    Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Temné sekundy - Karin Fossum, mamaš, 2024
    LogoLounge 3, Rockport, 2006
    56,63 €

    Viac o knihe

    The third volume in the best-selling LogoLounge series provides 2,000 totally new logos from designers worldwide. This book, like the previous titles in the series, is compiled in association with LogoLounge.com, a website that was launched by Bill Gardner in 2002. The site is dedicated to logos. Top designers and design firms supply multiple logos to the site. Each LogoLounge book presents thousands of new logos that have been added to the site, providing designers with a timely and invaluable source for design inspiration and a resource for design solutions. The first portion of the book profiles 10 top designers recent work in the area of logo design; the second part of the book contains almost 2,000 logos organized by logo design (typography, people, mythology, nature, sports, etc.)
    Čítať viac
    Počet strán
    192
    Väzba
    pevná väzba
    ISBN
    1592532381
    Rok vydania
    2006
    Naše katalógové číslo
    30221
    Jazyk
    angličtina
    3. diel série
    LogoLounge
    Vydavateľstvo
    Rockport
    Kategorizácia

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčila kniha vám?

    „Dáme si poriadne raňajky. To je lepšie ako všetky reči dokopy.“