Knihy
E-knihy

LogoLounge 3

    Vydavateľstvo
    Rockport, 2006
    3. diel série
    LogoLounge

    The third volume in the best-selling LogoLounge series provides 2,000 totally new logos from designers worldwide...

    Čítaj viac

    56,43 €

    Bežná cena Bežne 59,42 €

    Ušetríte 5%

    Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

    Odporúčané knihy a kolekcie

    Popis knihy

    The third volume in the best-selling LogoLounge series provides 2,000 totally new logos from designers worldwide. This book, like the previous titles in the series, is compiled in association with LogoLounge.com, a website that was launched by Bill Gardner in 2002. The site is dedicated to logos. Top designers and design firms supply multiple logos to the site. Each LogoLounge book presents thousands of new logos that have been added to the site, providing designers with a timely and invaluable source for design inspiration and a resource for design solutions. The first portion of the book profiles 10 top designers recent work in the area of logo design; the second part of the book contains almost 2,000 logos organized by logo design (typography, people, mythology, nature, sports, etc.)
    Čítaj viac
    Kúpte spolu
    LogoLounge 3 -
    Cigaretka na dva ťahy - Dominik Dán
    Ušetríte 5,78 €
    Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
    Dajte nám o tom vedieť.

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Počet strán
    192
    ISBN
    1592532381
    Naše katalógové číslo
    30221
    Väzba
    pevná väzba
    Rok vydania
    2006
    Jazyk
    anglický
    Vydavateľstvo
    Rockport

    Recenzie

    Ako sa vám páčila kniha?

    Kúpte spolu
    LogoLounge 3 -
    Cigaretka na dva ťahy - Dominik Dán
    Ušetríte 5,78 €