Knihy
E-knihy

Pravda v reklame

Vydavateľstvo
Slovart, 2016
Preklad

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol...

Čítaj viac

11,35 €

Bežná cena Bežne 11,95 €

Ušetríte 5%

Posielame do dvoch dní

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut.

Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol. Nanešťastie si to vôbec neuvedomuje. Má takmer štyridsať a pracuje v reklamnej agentúre na Madison Avenue. No kým jeho kolegovia pripravujú štýlové kampane pre Apple alebo Nike, Fin má navrhnúť reklamu na plienky – v rekordne krátkom čase, niekoľko dní pred Vianocami. No keď sa dozvie, že jeho otec je ťažko chorý, rozhodne sa, že je načase všetko zmeniť: nájde lásku a zamyslí sa nad skutočným významom plienok vo svojom živote.

Koho môže kniha zaujať: Čitateľov, ktorí sa radi zasmejú a zaujíma ich ako to funguje vo veľkých svetových reklamkách. Ako by ste pripravili kampaň na plienky vy?



Čítaj viac
Kúpte spolu
Pravda v reklame - John Kenney
1984 - George Orwell
21,99 €
Ušetríte 1,91 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Originálny názov
Truth in Advertising
Rozmer
130×210 mm
ISBN
9788055622477
Naše katalógové číslo
248670
Počet strán
312
Hmotnosť
420 g
Rok vydania
2016
Väzba
pevná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Slovart

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

5,0 / 5

4 hodnotenia

4
0
0
0
0

Diana Švihlová
Diana Švihlová
3.4.2017
Čerstvý debut
Táto kniha má mnohé tváre - je vtipná, je smutná. Občas je temná, ale vzápätí je plná lásky.

Hlavný hrdina, Finbar Dolan, je osamelý muž, ktorý by chcel, aby jeho práca znamenala niečo, ale bohužial si to nemyslí o svojej práci reklamného textára. Je plný skepticizmu voči všetkému - korporátnemu životu, k svojej odcudzenej rodine a aj k láske. Chcel by mať zmyslupné vzťahy, avšak má pocit, že ho nikto nenaučil, ako si ich vybudovať.

John Kenney má mimoriadne pútavý rozprávací štýl - píše v prvej osobe, v prítomnom čase, takže všetky udalosti prežívame v priamom prenose s hlavnou postavou. Skvelá kniha!
Čítaj viac
Janaja
23.2.2017
Názor čitateľa
Prvých 50-70strán som si nevedela nájsť cestu k autorovmu rozprávačskému štýlu. Začala som pochybovať,či som sa nenechala zlákať nádhernou obálkou a témou príbehu na pozadí reklamného prostredia -konečne niečo nové a New Yorku ...ale potom som si zvykla a vnímala podstatu textu a kniha ma dojala. Keď píše muž o živote a jeho hodnotách a o pocitoch je to vždy osviežujúce dokonca dalo by sa povedať,že je to atraktívne,keď použuje sarkazmus ako vyjadrovací prostriedok neuráža to,ale osviežuje. Kniha na pozadí reálií sveta reklam.agentúry a New Yorku so sarkastickým pohľadom na dnešný konzumný svet si zachováva dušu...Vydavateľstvu Slovart chcem poďakovať za prekrásnu obálku. Je to taká čerešnička na celej tejto úžasnej knihe.
Čítaj viac
Jan Keselak
Jan Keselak
27.1.2017
Vtipne, skvele putove. Pribeh nielen z prostredia reklamy, ale aj moderneho zivota. Pozor, pokial pracujete v oblasti reklamy, niektore pasaze mozu byt az strasidelne povedome :)
Čítaj viac
Linalool
4.1.2017
Vynikajúca
Perfektne napísané, reálne podané. Krásne sa strieda odraz života v reklamke so súkromím. Autor dôkladne popisuje, že vytvoriť spot vôbec nie je také jednoduché, ako sa zdá. Čo sa týka slovenského vydania, obálka je omnoho modernejšia, lepšia a výstižnejšia ako originál. Rozhodne odporúčam prečítať.
Čítaj viac

Vydavateľstvo Slovart pôsobí na slovenskom knižnom trhu od roku 1991. Od začiatku sa snaží prinášať čitateľom knihy, v ktorých rovnako dôležitú úlohu zohráva obsah i forma, teda v ktorých sa kvalitný a náročný obsah spája s polygraficky i výtvarne bezchybnou formou. Prináša na knižný trh hodnotné knihy popredných slovenských i svetových spisovateľov, monografie špičkových výtvarných umelcov i modernú literatúru pre deti a mládež. Nechce sa stať najväčším vydavateľstvom na Slovensku, no chce byť vydavateľstvom najlepších kníh.

Vydavateľstvo vzniklo roku 1991 ako dcérska spoločnosť „účastinnej spoločnosti pre zahraničný obchod Slovart“, ktorá existovala od roku 1970. V čase vzniku sa vydavateľstvo zameriavalo na vývoz kníh do zahraničia, neskôr postupne na vydávanie kníh v slovenčine a češtine.

Pri knihách človek vopred nevie, čo to všetko prinesie. Vo vydavateľstve Slovart však pracujú ľudia, ktorí majú radi knižky, preto si vyberajú podľa toho, čo pokladajú za dobré a samozrejme, že pritom ešte uvažujú aj o tom, čo si kúpi niekto iný.

A na ktorú knihu sú vo vydavateľstve Slovart najviac hrdí ?

"Určite tých kníh, na ktoré sme právom hrdí, bude dosť za viac ako 21 rokov fungovania vydavateľstva. Pre vydavateľstvo je najkrajší moment vymyslieť si knihu, nájsť na ňu správnych autorov, dať jej dokonalú formu, a potom zožať s knihou úspech. To je zhmotnenie vydavateľského remesla."

Čítaj viac
Kúpte spolu
Pravda v reklame - John Kenney
1984 - George Orwell
21,99 €
Ušetríte 1,91 €