Pravda v reklame

John Kenney  ·  Vydavateľstvo: Slovart, 2016

Preklad: Patrick Frank

ISIC ZĽAVA

SI ŠTUDENT, UČITEĽ ALEBO MLÁDEŽNÍK A MÁŠ ISIC, ITIC, EURO<26?

Tak k tomuto titulu môžeš získať dodatočnú zľavu 2% k už existujúcej zľave a zaplatíš iba 11,11 €. Ušetríš teda naviac 0,24 €, čo síce nie je bohvieaké terno, ale pri pár knihách by z toho už mohlo byť na kofolu :-)

Zľavu uplatníš tak, že pri potvrdzovaní objednávky zadáš číslo svojej karty do políčka "Darčeková poukážka / Zľavy".

Pozrieť, v ktorých kníhkupectvách máme na sklade
Objednajte si tovar spolu nad 39,00 € a poštovné máte zadarmo!

Poštovné zadarmo nad 39,00 €!

Pri objednávke nad 39,00 € neplatíte v našom obchode poštovné. Kompletné podmienky poštovného.

Naša cena:
11,35 €
Bežná cena:
11,95 €
Ušetríte:
5% (0,60 €)

Posielame do štyroch dní.

Čo znamená tento údaj? Pozrite sa ako prebieha vybavovanie objednávky.



Pridať do wishlistu
Čo je to wishlist?

Wishlist je zoznam Vašich tajných želaní. Jediným kliknutím si do neho môžete ukladať tituly, ktoré Vás zaujali a ktoré by ste možno v budúcnosti chceli kúpiť pre seba alebo svojich blízkych. Pre používanie wishlistu musíte byť prihlásený.



Uložené
Pozrieť viac odporúčaní

Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili tiež

Nahlásiť chybu

O knihe

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut.

Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol. Nanešťastie si to vôbec neuvedomuje. Má takmer štyridsať a pracuje v reklamnej agentúre na Madison Avenue. No kým jeho kolegovia pripravujú štýlové kampane pre Apple alebo Nike, Fin má navrhnúť reklamu na plienky – v rekordne krátkom čase, niekoľko dní pred Vianocami. No keď sa dozvie, že jeho otec je ťažko chorý, rozhodne sa, že je načase všetko zmeniť: nájde lásku a zamyslí sa nad skutočným významom plienok vo svojom živote.

Koho môže kniha zaujať: Čitateľov, ktorí sa radi zasmejú a zaujíma ich ako to funguje vo veľkých svetových reklamkách. Ako by ste pripravili kampaň na plienky vy?



Slovart

Ďalšie tituly vydavateľstva

Vydavateľstvo Slovart pôsobí na slovenskom knižnom trhu od roku 1991. Od začiatku sa snaží prinášať čitateľom knihy, v ktorých rovnako dôležitú úlohu zohráva obsah i forma, teda v ktorých sa kvalitný a náročný obsah spája s polygraficky i výtvarne bezchybnou formou. Prináša na knižný trh hodnotné knihy popredných slovenských i svetových spisovateľov, monografie špičkových výtvarných umelcov i modernú literatúru pre deti a mládež. Nechce sa stať najväčším vydavateľstvom na Slovensku, no chce byť vydavateľstvom najlepších kníh.

Vydavateľstvo vzniklo roku 1991 ako dcérska spoločnosť „účastinnej spoločnosti pre zahraničný obchod Slovart“, ktorá existovala od roku 1970. V čase vzniku sa vydavateľstvo zameriavalo na vývoz kníh do zahraničia, neskôr postupne na vydávanie kníh v slovenčine a češtine.

Pri knihách človek vopred nevie, čo to všetko prinesie. Vo vydavateľstve Slovart však pracujú ľudia, ktorí majú radi knižky, preto si vyberajú podľa toho, čo pokladajú za dobré a samozrejme, že pritom ešte uvažujú aj o tom, čo si kúpi niekto iný.

A na ktorú knihu sú vo vydavateľstve Slovart najviac hrdí ?

"Určite tých kníh, na ktoré sme právom hrdí, bude dosť za viac ako 21 rokov fungovania vydavateľstva. Pre vydavateľstvo je najkrajší moment vymyslieť si knihu, nájsť na ňu správnych autorov, dať jej dokonalú formu, a potom zožať s knihou úspech. To je zhmotnenie vydavateľského remesla."

Viac informácií
Pokračovať v čítaní

Poslať doplňujúce údaje o knihe

Kúpte výhodne spolu

Spolu iba za 21,99 €
(ušetríte 1,91 €)
Kúpiť spolu

Podrobnosti

  • Originálny názov: Truth in Advertising (Kúpiť v originálnej verzii)
  • Počet strán: 312
  • Väzba: pevná
  • Rozmer: 130×210 mm
  • Hmotnosť: 420 g
  • Jazyk: slovenský
  • ISBN: 9788055622477
  • Rok vydania: 2016
  • Naše katalógové číslo: 248670


Hodnotenia čitateľov       (hodnotili 4 ľudia) Pridať hodnotenie

Povedzte svoj názor na tento titul ostatným návštevníkom aj Vy!

Máte túto knihu? Čítali ste ju a máte na ňu svoj názor?

Podeľte sa oň s ostatnými čitateľmi! Možno im tak pomôžete pri rozhodovaní.

1
Vaše hodnotenie knihy
2
Chcete navrhnúť vaše ďalšie obľúbené tituly? Kliknite.
3
Recenzie a diskusie sú službou pre návštevníkov Martinus.sk. Príspevky sú uverejnené zvyčajne do 24 hodín, vyhradzujeme si však právo neuverejniť a vymazať najmä tie príspevky, ktoré:
  • sú vulgárne alebo urážlivé
  • nesúvisia s titulom alebo témou
  • porušujú alebo vyzývajú porušovať autorské práva
  • odkazujú na ponuku alebo webové stránky konkurencie
  • obsahujú akékoľvek URL odkazy
  • nie sú podpísané
Diana Švihlová
Diana Švihlová
3. apríla 2017
     
Reagovať

Čerstvý debut 3

Táto kniha má mnohé tváre - je vtipná, je smutná. Občas je temná, ale vzápätí je plná lásky.

Hlavný hrdina, Finbar Dolan, je osamelý muž, ktorý by chcel, aby jeho práca znamenala niečo, ale bohužial si to nemyslí o svojej práci reklamného textára. Je plný skepticizmu voči všetkému - korporátnemu životu, k svojej odcudzenej rodine a aj k láske. Chcel by mať zmyslupné vzťahy, avšak má pocit, že ho nikto nenaučil, ako si ich vybudovať.

John Kenney má mimoriadne pútavý rozprávací štýl - píše v prvej osobe, v prítomnom čase, takže všetky udalosti prežívame v priamom prenose s hlavnou postavou. Skvelá kniha!
Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (3)   (0)
Janaja
Janaja
23. februára 2017
     
Reagovať

Názor čitateľa 2

Prvých 50-70strán som si nevedela nájsť cestu k autorovmu rozprávačskému štýlu. Začala som pochybovať,či som sa nenechala zlákať nádhernou obálkou a témou príbehu na pozadí reklamného prostredia -konečne niečo nové a New Yorku ...ale potom som si zvykla a vnímala podstatu textu a kniha ma dojala. Keď píše muž o živote a jeho hodnotách a o pocitoch je to vždy osviežujúce dokonca dalo by sa povedať,že je to atraktívne,keď použuje sarkazmus ako vyjadrovací prostriedok neuráža to,ale osviežuje. Kniha na pozadí reálií sveta reklam.agentúry a New Yorku so sarkastickým pohľadom na dnešný konzumný svet si zachováva dušu...Vydavateľstvu Slovart chcem poďakovať za prekrásnu obálku. Je to taká čerešnička na celej tejto úžasnej knihe. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (3)   (1)
Jan Keselak
Jan Keselak
27. januára 2017
     
Reagovať

5

Vtipne, skvele putove. Pribeh nielen z prostredia reklamy, ale aj moderneho zivota. Pozor, pokial pracujete v oblasti reklamy, niektore pasaze mozu byt az strasidelne povedome :) Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (5)   (0)
Linalool
Linalool
4. januára 2017
     
Reagovať

Vynikajúca 2

Perfektne napísané, reálne podané. Krásne sa strieda odraz života v reklamke so súkromím. Autor dôkladne popisuje, že vytvoriť spot vôbec nie je také jednoduché, ako sa zdá. Čo sa týka slovenského vydania, obálka je omnoho modernejšia, lepšia a výstižnejšia ako originál. Rozhodne odporúčam prečítať. Zobraziť celú recenziu

Bola pre vás táto recenzia užitočná?   (3)   (1)

Rezervovať titul v kníhkupectve

SLSP online platba Tatrabanka online platba VÚB online platba Unicredit online platba ČSOB online platba Poštová banka online platba VISA online platba Master online platba Paypal online platba Viamo platba