Odhalené tajomstvá úspešného obchodovania (kolekcia) - Kolektív autorov, Eastone Books

34,55 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Odhalené tajomstvá úspešného obchodovania (kolekcia) - Kolektív autorov, Eastone Books
Čítaná
Odhalené tajomstvá úspešného obchodovania (kolekcia) - Kolektív autorov, Eastone Books

Odhalené tajomstvá úspešného obchodovania (kolekcia)
Čítaná

Exkluzívna kolekcia iba na Martinus.sk

  • Autorský kolektív

Kolekcia titulov: Ako pracujú maverici, Trendológia, Digitálna značka, Jednoducho značka, Apple zvnútra. Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books
Počet strán

Kolekcia titulov: Ako pracujú maverici, Trendológia, Digitálna značka, Jednoducho značka, Apple zvnútra. Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Výborný stav
  • Slovenčina
49,35 €

34,55 €

-30 %
Na sklade
Posielame ihneď

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Temné sekundy - Karin Fossum, mamaš, 2024

Viac o knihe

Využite jedinečnú možnosť objednať si túto úžasnú kolekciu z vydavateľstva Eastone Books za vynikajúcu cenu!
Ak patríte medzi fanúšikov Williama C. Taylora, Williama Highama, Allena P. Adamsona, Adama Lashinsky - je určená práve pre Vás!
Naučíte sa ako pracujú maverici, odhalíte existujúce trendy a ich silný vplyv na vývoj trhu, nájdete spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a ako adekvátne na ne reagovať, objavíte jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku a uvidíte detaily fungovania jednej z dlhodobo najhodnotnejších, ale aj najuzavretejších svetových spoločností.


Kolekcia titulov: Ako pracujú maverici, Trendológia, Digitálna značka, Jednoducho značka, Apple zvnútra.


Ako pracujú maverici: Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí pomôže rozmýšľať veľkorysejšie, mieriť vyššie a víťaziť presvedčivejšie. Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu. Ich nezvyčajné nápady a prevratné stratégie sa môžu stať vaším podnikateľským plánom na dvadsiate prvé storočie. Ponúkajú lepší (a možno v budúcnosti jediný možný) spôsob, ako riadiť biznis a obstáť v konkurencii. Biznis vo svojej tradičnej podobe je minulosťou. V odvetví za odvetvím stráca stará garda pôdu pod nohami a naopak firmy, ktoré kedysi považovali za čudákov, opovážlivcov a divoké karty – teda za maverikov – víria stojaté vody na trhu a zaznamenávajú výrazný úspech. A má to svoj dôvod: v tomto čase tvrdej konkurencie, obrovskej súťaživosti a neustálej inovácie je iba jeden spôsob, ako obstáť – zasadzovať sa za niečo, čo má hlbší zmysel. To je poznatok, ktorý získate od firiem, manažérov a podnikateľov v knihe Ako pracujú maverici. Títo všetci v podnikaní víťazia vďaka zmenenému pohľadu na to, ako sa robí biznis. Našli nové a vzrušujúce odpovede na výzvy, ktorým čelia organizácie každej veľkosti a lídri v každej oblasti – ako formovať svoju stratégiu, ako prichádzať k novým nápadom, ako si vytvoriť lepší vzťah so zákazníkmi a ako podnietiť ľudí, aby dosahovali mimoriadne výsledky.

Kto sú títo maverici? Sú to nové divízie zavedených spoločností ako ING Group, samostatné jednotky fungujúce v rámci obrovských gigantov ako IBM či Procter&Gamble, populárni inovátori ako HBO a Pixar, spoločnosti s netradičným prístupom ako Southwest Airline či Goldcorp, malé a nonkonformné firmy ako Cranium a Craigslist či dravé high-tech spoločnosti typu TopCoder. Všetky tieto spoločnosti ponúkajú nové a zároveň fascinujúce prístupy, z ktorých si každý môže niečo odniesť pre vlastný biznis.

Ich úspech dokazuje, že:
• Ak ste iní, všetko je iné
• Zdieľané hodnoty sú dôležitejšie ako predajné hodnoty
• Spoločnosť s najbystrejšími zákazníkmi vyhráva
• Niekto nie je sám taký chytrý ako všetci dokopy
• Charakter je rovnako dôležitý ako diplom
• Skvelí lídri sa nikdy neprestanú učiť

Trendológia: Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky koncipovaný sprievodca, s pomocou ktorého budete vedieť poznatky zo skúmania trendov (toho, čo konečný spotrebiteľ ešte len bude chcieť) pretaviť do konkurenčnej výhody a zisku.

Digitálna značka: V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať.

Na množstve konkrétnych príkladov dokazuje, ako pri budovaní značky a jej udržaní v povedomí ľudí efektívne využívať rôzne online platformy, akými sú Facebook, Twitter, ale aj YouTube, blogy či rôzne digitálne aplikácie.

Marketérom, obchodníkom, ale aj firmám pomáha pri rozhodovaní, ktorý konkrétny digitálny nástroj v akej situácii použiť, ktorú formu online interakcie zvoliť a ako získané názory od zákazníkov využiť vo svoj prospech.

Jednoducho značka: Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.

Apple zvnútra: Kniha Apple zvnútra odhaľuje detaily fungovania jednej z dlhodobo najhodnotnejších, ale aj najuzavretejších svetových spoločností, ktorá do svojho „vnútra“ dovolí nahliadnuť len málokomu. Americkému novinárovi Adamovi Lashinskemu sa však podarilo zozbierať dostatok materiálov na to, aby poukázal na najhlavnejšie prvky v organizačnej štruktúre spoločnosti, v jej obchodných stratégiách, vo výrobe, v produktovom manažmente či dizajne, ktorými sa Apple výrazne odlišuje od zvyšku korporátneho sveta. Kniha Apple zvnútra ponúka čitateľovi jedinečný pohľad na dianie v kalifornskom Cupertine a dokáže inšpirovať podnikateľov, vývojárov, manažérov, analytikov, predajcov, ale aj bežných nadšencov nových technológií.


Počet strán: 288+288+240+240+208
Čítať viac
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
160×230 mm
Hmotnosť
2405 g
Edícia
Kolekcie
Naše katalógové číslo
1154803
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books
Pre koho
pre začiatočníkov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,6 / 5

9 hodnotení

6
2
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Neoverený nákup
6.5.2014
Názor čitateľa
keďže som už mala doma jednu z týchto kníh. Neváhala som nad atraktívnym balíkom. Určite ako darček niekotré obohatia nelen mňa, ale aj naozaj dobrých priateľov. Čítať viac
Michal
Neoverený nákup
21.4.2014
Skvelý výber za skvelú cenu
Jednoznačne kúpte, kým ešte je. Čítajú sa nie len rýchlo, ale ešte aj obohatia o vedomosti. Čítať viac
ManInBlackTopHat
Neoverený nákup
20.4.2014
Vyšitý výber kníh :)
Takéto výbery, nielen potešia ale aj obohatia vedomosti a možno aj potešia ako darček :) Čítať viac
daniel
Neoverený nákup
19.4.2014
pecka
Suhlasim. Za tu cenu sj keby som yo nemal citat. Knihy super. Kto rad cita tento typ knih vrelo odporucam. Čítať viac
Martin
Neoverený nákup
19.4.2014
Skvelé!
Kto si neobjednal túto kolekciu za tú smiešnu cenu, môže ľutovať. Úžasné knihy :) Čítať viac
Silvia
Neoverený nákup
18.4.2014
Názor čitateľa
Za super cenu veľa zaujímavého a užitočného čítania použiteľného aj pri každodennej práci :) Čítať viac
Patrik
Neoverený nákup
14.3.2014
ďakujem!
Aspoň, že Martinus.sk dokáže takto aj keby len trochu pomôcť začínajúcim podnikateľom. Čítať viac
Lukas
Neoverený nákup
10.3.2014
dakujeme
dakujem pekne martinuju sa danu ponuku kniziek, cena velmi potesi :) Čítať viac

Vydavateľstvo Eastone Books

Čítať viac

„Korytnačky vám o ceste môžu povedať viac ako králiky.“