Podnikanie a podnikateľské myslenie I. - Jozef Papula a kolektív, Wolters Kluwer, 2015

17,70 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Podnikanie a podnikateľské myslenie I. - Jozef Papula a kolektív, Wolters Kluwer, 2015
Podnikanie a podnikateľské myslenie I. - Jozef Papula a kolektív, Wolters Kluwer, 2015

Podnikanie a podnikateľské myslenie I.

Kto a prečo podniká

Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť... Čítať viac

1. diel série
Podnikanie a podnikateľské myslenie
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2015
Počet strán
240

Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 21 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Umenie podnikať - Ivica Ďuricová,Miriama Polohová, Simona Kubán a kolektív, SCR, 2024

Viac o knihe

Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského rozvoja. Zameriava sa na skúmanie podstaty podnikania a hľadanie odpovedí na otázky: Prečo podnikáme?, Kto by mal podnikať?, V prospech koho podnikanie prináša úžitok?.

Autori sa snažia vrátiť až k samotným základným koreňom podnikania, sledujú jeho vývoj v kontexte prebiehajúcich spoločenských zmien, ale i vplyvom vývoja ekonomického, filozofického a ľudského myslenia vo všeobecnosti. Hľadajú súvislosti vývoja podnikania s vývojom iných vedných odborov, predovšetkým ekonómie, manažmentu, ale i etiky alebo psychológie. Osobitne sa venujú malým a stredným podnikom a rodinnému podnikaniu a názorom na perspektívy ich budúceho rozvoja. Cieľom autorov bolo osloviť podnikateľov v praxi a najmä tých, ktorí sa na podnikanie prirpravujú, medzi nimi predovšetkým študentov vysokých škôl.
Čítať viac
Počet strán
240
Väzba
pevná väzba
Rozmer
175×247 mm
Hmotnosť
575 g
ISBN
9788074789502
Rok vydania
2015
Naše katalógové číslo
222044
Jazyk
slovenčina
1. diel série
Podnikanie a podnikateľské myslenie
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

1 hodnotenie

1
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

7

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
Overený zákazník
10.4.2019
KONEČNE NIEČO NOVÉ
Skvelá kniha z prostredia podnikania - skôr študijný materiál / učebnica. Presne takúto som hľadala - nielen klasická definícia podnikania, ale aj nové nádychy pojmov, ktoré sú súčasťou podnikania a sú veľmi dôležité. Odporúčam! Čítať viac

„Knihy sú ako korenie. Zvýrazňujú naše dni, nepripomínajú nám našu všednosť, ale umožňujú nám zreteľne si uvedomiť, koľko cestičiek môže každý nájsť vo svojom živote. Cestičiek k radosti, láske, pokoju či dobrodružstvu.“