Anjel smrti - Robert Bryndza, Cosmopolis, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
Autorský zákon č. 185/2015 Z. z - Jarmila Lazíková, Wolters Kluwer, 2018
Autorský zákon č. 185/2015 Z. z

Zákon č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon nadobudol účinnosť 1.januára 2016 a vstupuje tak do tretieho roka svojej účinnosti. Nový Autorský zákon nahradil po dvanásťročnej existencii zákon č. 618/2003 Z. z. o autorskom práve a právach...

  • Knihapevná väzba
    15,36 €
    Na sklade 1 ks

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich, Wolters Kluwer, 2016
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové...

  • Knihabrožovaná väzba
    13,10 €
    Na sklade 1 ks

Aplikovaný marketing - Milan Oreský a kolektív, Wolters Kluwer, 2016
Aplikovaný marketing

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej...

  • Knihapevná väzba
    10,90 €
    Na sklade 1 ks

Judikatúra vo veciach mediálneho práva (vysielania a retransmisie) - Jana Zemková, Tamara Ondrušková, Wolters Kluwer, 2018
Judikatúra vo veciach mediálneho práva (vysielania a retransmisie)

Základom judikatúry sú publikované aj nepublikované rozhodnutia správnych súdov, z ktorých bola vybraná právna veta a vybrané časti z odôvodnenia rozhodnutí, ktoré môžu byť pomôckou a podporou pri interpretácii mediálneho práva...

  • Knihabrožovaná väzba
    10,17 €
    Na sklade 1 ks

Marketing podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Wolters Kluwer, 2018
Marketing podnikov cestovného ruchu

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,40 €
    Do 3 – 6 dní

Reklamné stavby - Helena Spišiaková, Wolters Kluwer, 2018
Reklamné stavby

Monografia Reklamné stavby podľa stavebného zákona prichádza na slovenský knižný trh po troch rokoch od účinnosti novely stavebného zákona, ktorou sa zaviedli do praxe prísnejšie pravidlá pre reklamné stavby. JUDr. Helena Spišiaková, autorka publikácie

  • Knihabrožovaná väzba
    5,80 €
    Na sklade 1 ks

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu - Judita Táncošová, Michal Fabuš, Marcel Lincényi, Wolters Kluwer, 2021
Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,50 €
    Do 5 – 6 dní

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing - Adam Madleňák, Wolters Kluwer, 2023
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,72 €
    Do 5 – 6 dní

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja...

  • Čítanávýborný stav
    2,94 €
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    4,20 €
    Do 5 – 6 dní

Marketing - výklad pojmov - Kristína Viestová a kolektív, Wolters Kluwer, 2015
Marketing - výklad pojmov

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Reflexná metóda a manuál reflexnej analýzy SWOT - Peter Jahn, Pavol Šimkovič, Radomír Brtáň, Lenka Theodoulides, Wolters Kluwer, 2016
Reflexná metóda a manuál reflexnej analýzy SWOT

Cieľom publikácie je priblížiť záujemcom metódu ReMe a jej teoretický základ v rozsahu potrebnom na jej praktické využitie. Preto nejde len o publikáciu, ale aj o praktickú PC aplikáciu vo forme...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

E-shop od nápadu po úspech - Martin Krupa, Wolters Kluwer, 2018
E-shop od nápadu po úspech

Nakupovanie prostredníctvom internetu je dlhodobo na vzostupe a možno predpokladať, že počet kupujúcich, ako aj predávajúcich bude naďalej rásť. Do dnešného dňa sa však na slovenskom knižnom trhu neobjavila kniha, ktorá by sa venovala špeciálne e-shopom..

  • Čítanávýborný stav
    21,80 €
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu - Soňa Supeková, Hana Janáková, Wolters Kluwer, 2015
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Regulácia elektronických médií - Ľuboš Kukliš, Wolters Kluwer, 2015
Regulácia elektronických médií

Rozhlasové a televízne vysielanie je nepochybne najregulovanejšou mediálnou oblasťou. Zatiaľ čo sa na tlačené médiá vzťahujú len minimálne formálne a obsahové požiadavky, tie elektronické sa spravujú mediálnym kódexom...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Bankový marketing - Peter Štarchoň, Wolters Kluwer, 2018
Bankový marketing

Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Vanda Maráková, Wolters Kluwer, 2016
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením...

  • Čítanávýborný stav
    13,26 €
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Predstavivosť je dôležitejšia ako poznanie. Poznanie má svoje hranice, no predstavivosť obsiahne celý vesmír.“

Mysli ako génius - Philippe Brasseur, 2021
Mysli ako génius
Philippe Brasseur