Prekonajte úzkosť - Kirren Schnack, N Press, 2024

Na tému malé a stredné firmy knihy o podnikaní od autora Gustav Tomek

Použité filtre
Zrušiť filtre
Marketing v energetice - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček, Grada, 2002
Marketing v energetice 
CZ

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, C. H. Beck, 2004
Střety marketingu 
CZ

Nové výrobní koncepce vznikají jako odpověď na dynamiku konkurenčního prostředí s cílem poskytnout výkony firmy na základě orientace na zákazníka. To vyvolává nové přístupy k interpretaci marketingu, volbě marketingových strategií a použití nástrojů...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Predstavivosť je dôležitejšia ako poznanie. Poznanie má svoje hranice, no predstavivosť obsiahne celý vesmír.“

Mysli ako génius - Philippe Brasseur, 2021
Mysli ako génius
Philippe Brasseur