Použité filtre
Zrušiť filtre
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií - Jarmila Šalgovičová, Jana Urdziková
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu..

  • Knihabrožovaná väzba
    6,39 €
    -5 %
    Do týždňa


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

Neprečítate na zariadeniach:

  • Kindle

Viac informácií v našich návodoch

„„Anna, tuším táraš hlúposti.” „Pravdaže, chlapček môj. Nevieš, že iba veľmi bláznivý ľudia hovoria vždy rozumne?”“

Anna v Avonlea - Lucy Maud Montgomery
Anna v Avonlea
Lucy Maud Montgomery