Manažment cieľových miest cestovného ruchu - Tomáš Gajdošík, Belianum, 2020

17,20 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Manažment cieľových miest cestovného ruchu - Tomáš Gajdošík, Belianum, 2020
Manažment cieľových miest cestovného ruchu - Tomáš Gajdošík, Belianum, 2020

Manažment cieľových miest cestovného ruchu

Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového... Čítať viac

Vydavateľstvo
Belianum, 2020
Počet strán
178

Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 21 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Prekonajte úzkosť - Kirren Schnack, N Press, 2024

Viac o knihe

Cieľové miesta (destinácie) cestovného ruchu si uvedomujú nevyhnutnosť strategického prístupu s cieľom zvyšovať svoju udržateľnosť a konkurencieschopnosť. Manažment cieľového miesta (destinačný manažment) predstavuje stratégiu spolupráce, ktorá má zabezpečiť udržateľný rozvoj cestovného ruchu a úspech cieľového miesta na globálnom konkurenčnom trhu. Cieľom publikácie je sprostredkovať základné informácie o manažmente cieľových miest cestovného ruchu s aplikáciou na slovenské a zahraničné podmienky. Obsah publikácie tvoria tri časti. Prvá časť je zameraná na osobitosti manažmentu cieľového miesta cestovného ruchu. Druhá časť je venovaná manažérskej organizácii a jej úlohám v manažmente cieľového miesta. Tretia časť poukazuje na uplatňovanie manažmentu cieľových miest na Slovensku a v zahraničí, venuje sa trendom v manažmente cieľových miest cestovného ruchu a jeho budúcnosti. Publikácia je určená najmä študentom študijného programu Cestovný ruch, ako aj zamestnancom manažérskych organizácií. Zvládnutie problematiky predpokladá základné vedomosti z manažmentu a marketingu podnikov.
Čítať viac
Počet strán
178
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
1×206 mm
Hmotnosť
241 g
ISBN
9788055717104
Rok vydania
2020
Naše katalógové číslo
786407
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Belianum
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Ľúbi sľuby“

Je taký - Tomáš Janovic, 2004
Je taký
Tomáš Janovic