Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé - Jim Collins, Morten T. Hansen

18,99 €

Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé

Prečo niektoré spoločnosti v časoch neistoty a chaosu prosperujú...

Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s... Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2014
Počet strán
304

Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

18,99 €

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o knihe

Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa niektorým firmám darí prosperovaťa rásť, zatiaľ čo iné v rovnakých podmienkach zanikajú.

Aká podnikateľská filozofia či stratégia pomáhajú tým najskvelejším firmám uspieť v dobe nekontrolovateľného vývoja a nepredvídateľných udalostí? Čo robia inak ako ostatní tí najskvelejší lídri? Aké sú ich vlastnosti a predpoklady poraziť aj svojich konkurentov, ktorí sa nachádzajú aj v zdanlivo lepšej pozícii?

Podobne ako predchádzajúce knihy Jima Collinsa, ktoré sa stali klasikou a patria medzi najvplyvnejšie biznis knihy všetkých čias, aj táto kniha prináša množstvo výskumom podložených faktov a nemala by chýbať v žiadnej podnikateľskej knižnici.



Čítať viac
Počet strán
304
Väzba
pevná väzba
Rozmer
155×255 mm
Hmotnosť
613 g
ISBN
9788081092503
Rok vydania
2014
Naše katalógové číslo
178145
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

2 hodnotenia

2
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Martina
Neoverený nákup
28.6.2017
Profesionaaaalna ! Lahkaa ! Super
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
Perfektna kniha, miestami taka akademicka, ale pouziva realne priklady, ktore sa velmi dobre citaju... pribehy dvoch muzov ktori sli na antarktidu a obaja sa rôzne pripravovali, aj rozne dopadli... alebo dvadsat milovy pochod, co znaci ist jednym tempom a pouzkauje ze nie je dobre aby firmy rychlo rastli, ale si udrziavali svoje stale tempo... alebo to ze najprv treba vystrelit slepe naboje pri vytvarani nového produktu alebo pri vstupe na novy trh, a az potom vystrelit delovu gulu a dat do toho vsetko...

Kniha nie je len pre podnikatelov... mne osobne dala celkovo do zivota... tieto strategie su vseobecne upltatnitelne a stoji za to sa s nimi oboznamit a aplikovat...nic zlozite na pochopenie...
Čítať viac
Grigor Ayrumyan
Overený nákup
18.5.2015
Top kniha
Odporucam tuto knihu najma podnikatelom, ktori chcu budovat firmy, ktore ich preziju. Napomocna bude samozrejme aj inym, pretoze obsahuje rozne riesenia a inspiracie k mnozstvo situaciam, ktore nastavaju v zivote podnikatela. Je to len pre odvaznych. Čítať viac

Čítať viac

„Záleží na tom, čo sa naozaj stalo. Každý má potenciál urobiť niečo zlé - keby nás niekto podľa toho posudzoval, nikto by nebol dosť dobrý. Záleží však na tom, ako sa napokon zachováme.“

Road trip - Beth O'Leary
Road trip
Beth O'Leary