Knihy
E-knihy

Consumer Behavior and Culture

Consequences for Global Marketing and Advertising

Vydavateľstvo
Sage Publications, 2010

This second edition presents an empirically-based model for integrating culture with consumer behaviour and contains the following updates: a new chapter (Chapter 7) is included to bring together the existing and new material ...

Čítaj viac

95,86 €

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

This second edition presents an empirically-based model for integrating culture with consumer behaviour and contains the following updates: a new chapter (Chapter 7) is included to bring together the existing and new material on communication, culture, and media behaviour. Implications to international marketing and advertising have been removed from the previous edition's Chapter 8 and are integrated in each chapter where appropriate, including relevant advertisements, so that students can understand the real-world implications of the research. All data, charts, tables and additional material have been updated.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Consumer Behavior and Culture - Marieke de Mooij
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony
147,81 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
424
ISBN
9781412979900
Naše katalógové číslo
147187
Väzba
brožovaná väzba
Rok vydania
2010
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Sage Publications

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Čítaj viac
Kúpte spolu
Consumer Behavior and Culture - Marieke de Mooij
Creating Powerful Brands - Leslie de Chernatony
147,81 €

„Kto sa chce stať vzdelaným, musí nad zlato vážiť si knihy.“

Komenský