Vianoce
BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko
BUDGET CUT
350 000,00 €
Pridajte túto knihu do košíka a poštovné máte zadarmo :)

BUDGET CUT

Vrátane veľkej kampane od agentúry roka TRIAD

Vydavateľstvo
TRIAD, 2021

Ďalšie formáty

Kniha
33,76 €

Titul je dostupný na špeciálnu objednávku - v prípade záujmu o titul BUDGET CUT: Vrátane veľkej kampane od agentúry roka TRIAD, prosím, kontaktuje náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 043 / 3260 360.

Čítaj viac

Titul je dostupný na špeciálnu objednávku - v prípade záujmu o titul BUDGET CUT: Vrátane veľkej kampane od agentúry roka TRIAD, prosím, kontaktuje náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 043 / 3260 360.

Čítaj viac

Ďalšie formáty

350 000,00 €
Vypredané, je však dostupné iné vydanie.

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Titul je dostupný na špeciálnu objednávku - v prípade záujmu o titul BUDGET CUT: Vrátane veľkej kampane od agentúry roka TRIAD, prosím, kontaktuje náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 043 / 3260 360.

Viac o knihe

Najdrahšia kniha na Slovensku, ktorá obsahuje aj rozpočet na veľkú reklamnú kampaň!

Špeciálna edícia obsahuje:
  • Knihu BUDGET CUT, v ktorej sa naučíte 4 princípy efektívneho marketingu
  • 350 000 € na veľkú kampaň od viacnásobnej reklamnej agentúry roka TRIAD.
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Aby sme vám pomohli si to lepšie zapamätať a použiť vo vašej každodennej práci, zhrnuli sme náš prístup do skratky BDGT (osekané slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates. Prvé tri časti budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
Čítaj viac

Všetky formáty tohto titulu

Knihy

Na sklade, posielame ihneď
33,76 €
-4 %
Kniha
Vypredané
Ďalšie
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
168
Väzba
pevná väzba
Rozmer
135×210 mm
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
1203455
Téma
marketing, rozpočtová skladba, komunikácia
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
TRIAD

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,8 / 5

5 hodnotení

4
1
0
0
0

Tomáš Frečka
24.11.2021
odporucam priatelom aj rodine.
Kniha napisana velmi zrozumitelne, pouziva vela humoru. Autori ziju v bubline korporatov, takze aj problemy, ktore riesia su dost z tejto bubliny. Čítaj viac
Honza Marcinek
3.11.2021
Konečně lokální marketingová kniha
Všichni se oplývají nad marketingovými knížkami Byrona Sharpa, Lese Bineta či Jenni Romaniuk. Knihy postavené na praktických zkušenostech ze zahraničních trhů, i když spoustu příkladů je aplikovatelných také v Čechách a na Slovensku. Ale stává se, že k těmto informacím přistupují markeťáci se skepsí, protože naše trhy jsou přeci jen víc specifické. Zejména co se týče rozpočtů. Právě proto kniha těchto dvou zkušených matadorů z marketingového světa přišla jako na zavolanou. Nejen zábavnou formou vysvětluje úskalí, kterým čelíme, ale přináší řešení podložené skutečnými případovými studiemi z praxe. Právě proto by neměla chybět v knihovničkách na straně klientů i agentur. Čítaj viac
Anton Kukučka
29.10.2021
Veľa odborných knížiek, reportov či publikácií vo mne často budí úzkosť, tým akú urgenciu sa vo mne snažia vyvolať.

“Toto rýchlo rob bo si v p*či!”
“Tuto ti uniká trend ty vajco!”

To bude asi dôvod prečo kysnú na poličke a už sa ich aj hanbím otvoriť.

Dnes večer som si sadol na gauč a sfukol celý Budget Cut od Martin Woska a Jaro Zacko za hodinku dve.

Ostal fajn teplý pocit. Aj som sa podučil. Aj sa menej bojím, ale nemám nezdravý hype hneď ísť a riešiť akoby som prišiel z MLM konfery.

Ak chcete fajn intro do toho ako sa robia marketingové budgety v ľahkej a zrozumiteľnej forme, tak this is good choice.
Čítaj viac
Jaro Zacko
25.10.2021
Inšpiratívne a zábavné
Táto kniha je nielen o marketingu, ale aj o podnikaní a pohľade na život. Každý, komu sme hovorili o koncepte BDGT sa v ňom našiel a okamžite si uvedomil, ako veľmi je osekávanie bulšitu, nedá sa, cieľov a šablón prospešné. Čítaj viac

O autoroch

Čítaj viac

„Daždivé dni by sa mali tráviť doma, so šálkou čaju a dobrou knihou.“

Bill Watterson