Čitateľský klub Martinus
Kniha: Neznáme príbehy úspešných značiek (Filip Kuna a Lenka Pavlík Káčerová)

21,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Neznáme príbehy úspešných značiek (Filip Kuna a Lenka Pavlík Káčerová)
Kniha: Neznáme príbehy úspešných značiek (Filip Kuna a Lenka Pavlík Káčerová)

Neznáme príbehy úspešných značiek

Prečo chodíme denne 10 000 krokov, zásnubný prsteň je diamantový a Santa Claus červený?

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá... Čítať viac

Vydavateľstvo
Floating Minds, 2023
Počet strán
192

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať... Čítať viac

  • Flexi väzba
  • Slovenčina

21,50 €

Na sklade 4 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do šiestich dní.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 8 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Hana Ponická - Lukavické zápisky sú späť!
Kniha: Neznáme príbehy úspešných značiek (Filip Kuna a Lenka Pavlík Káčerová)
21,50 €

Viac o knihe

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený?

Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať knihu rekordov, Lidl si otvoril reštauráciu pod vedením michelinského šéfkuchára?

Ako je možné, že Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu sveta, vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom a Red Bull si v zahraničí kúpite pod iným názvom a za zlomok ceny?

Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek v tejto jedinečnej knihe!

Dozviete sa aj, že ľudia odmietali, priam neznášali, všetky vynálezy, ktoré nám dnes prídu také normálne ako dýchanie. Prvú vodičku auta pokladali za bosorku, splachovacie záchody boli pre nich maximálne nehygienické a nákupné vozíky ich urážali.

Príbehy dopĺňajú originálne ilustrácie a kniha je perfektným tipom na darček pre každého, kto má rád skryté tajomstvá obľúbených značiek či vecí, ktoré denne využíva, sleduje, navštevuje či konzumuje.

Pre čitateľov, ktorí si z deja chcú vziať aj niečo viac, je na konci každej kapitoly pripravená inšpirácia aj miesto na poznámky. Takisto tam nájdete odkaz na stránku s doplňujúcimi obrázkami, videami a ďalšími informáciami, ktoré sa nezmestili do knihy.

#znacky #pribehy #skutocnepribehy #reklama #marketing #inspiracia #podnikanie
Naše katalógové číslo
2483237
Originálny názov
Neznáme príbehy úspešných značiek
Počet strán
192
Väzba
flexi
Rozmer
210×210 mm
Hmotnosť
572 g
ISBN
9788097465902
Rok vydania
2023
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
Floating Minds
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5
4
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Jakub Maják
Overený zákazník
24.2.2025
Knihu Neznáme príbehy úspešných značiek od Filipa Kunu mám zatiaľ len krátko a prečítal som asi tretinu, no už teraz musím povedať, že ma celkom zaujala. Je to príjemné večerné čítanie, ktoré zároveň ponúka kopu zaujímavých informácií a inšpiratívnych príbehov.

Páči sa mi, ako autor ukazuje zákulisie známych značiek a ich cesty k úspechu. Príbehy sú písané ľahkým a zrozumiteľným štýlom, takže sa to číta úplne pohodovo. Zároveň tam človek nájde veľa podnetov na zamyslenie a motiváciu najmä v tom, že za každým úspechom sú tvrdá práca, odhodlanie a schopnosť vysporiadať sa s prekážkami.

Ak ťa zaujíma marketing, podnikanie alebo len rád čítaš príbehy o tom, ako sa značky, ktoré dnes všetci poznáme, dostali na vrchol, táto kniha by ťa mohla baviť. Mňa zatiaľ baví a som zvedavý, čo prinesie zvyšok.
reagovať
Zuzana Gažová
Neoverený nákup
13.10.2024
Perfekna kniha na kazdu prilezitost
Kniha Neznáme príbehy úspešných značiek od Filipa Kunu je milou zbierkou krátkych príbehov o najznámejších značkách sveta. Je plná zaujímavých a inšpiratívnych príbehov, ktoré oslovia každého, či už ide o pravidelných čitateľov, alebo tých, ktorí po knihe siahnu len občas. Jej univerzálnosť ju robí ideálnym darčekom pre každú príležitosť.
Príbehy sú krátke, čo umožňuje čítať ich postupne alebo náhodne, bez potreby dodržiavať nejakú chronológiu. Tuto knihu si viem predstavit aj na miestach ako čakárne u lekára, kde človek ocení niečo zaujimave a rýchle na prečítanie.
Jedinou nevýhodou, ktorú by som spomenula, je jej formát. Kniha má trochu neštandardnú veľkosť, s mäkkou väzbou, čo môže niekomu sťažovať čítanie. Navyše, jej rozmer nie je najpraktickejší na nosenie v kabelke. Tieto detaily však nijako neuberajú na hodnote obsahu.
Celkovo knihu vrelo odporúčam, najmä ak hľadáte darček, no nie ste si istí, čo vybrať. Je to skvelá voľba pre každého!
reagovať

Dni, ktoré neboli ničím výnimočné, dni,v ktorých sa neudialo nič, čo by vybočovalo z priemeru, nič hodné povšimnutia. Holá každodennosť. Čosi, čo človeku začne chýbať, až keď sa to rozsype.