Deň DD je tu! Rozlúsknite všetky jeho prípady so zľavou 25 %

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
TOP #7
Akcia
Audiokniha
Audiokniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
Audiokniha
TOP #7
Akcia
Audiokniha
Audiokniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
Audiokniha

Žltá kniha budovania značky TOP #7
Akcia
Audiokniha

Audiokniha Žltá kniha budovania značky, ktorú napísal Michal Pastier. Dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe... Čítať viac

4,5 47 hodnotení
Vydavateľstvo
barecz & conrad books, 2025
Interpret
Dĺžka
13:17

Audiokniha Žltá kniha budovania značky, ktorú napísal Michal Pastier. Dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe chaosu a nepozornosti. Praktická Žltá kniha budovania značky... Čítať viac

  • MP3 na stiahnutie
  • Slovenčina

25,50 €

-15 %
platí do 30. 6. 2025
Pôvodná cena 30,00 €
Toto je najnižšia cena titulu v internetovom kníhkupectve za posledných 30 dní pred zavedením tejto zľavy.
Ihneď na stiahnutie
Chcete vyskúšať čítanie ušami? Na vypočutie audioknihy vám postačí telefón. Pre čo najjednoduchšie počúvanie odporúčame našu aplikáciu. Viac informácii nájdete tu.

Naši škriatkovia odporúčajú

Audiokniha: Žltá kniha budovania značky (Michal Pastier)
Audiokniha
25,50 €
Ihneď na stiahnutie
Chcete vyskúšať čítanie ušami? Na vypočutie audioknihy vám postačí telefón. Pre čo najjednoduchšie počúvanie odporúčame našu aplikáciu. Viac informácii nájdete tu.

Viac o audioknihe

Dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe chaosu a nepozornosti.

Praktická Žltá kniha budovania značky je vo svojej audioverzii ešte praktickejšia. Autentický prejav autora Michala Pastiera priamo do vašich uší. Započúvajte sa do nej a dvanásť fenomenálnych princípov pre efektívne budovanie osobnej, firemnej alebo produktovej značky v dobe chaosu a nepozornosti sa vám dostane pod kožu. Michal síce rozpráva pútavo a zaujímavo, ale aj rýchlo. Práve preto bol pri nahrávaní audioknihy využitý jeho profesionálne klonovaný hlas a obsah knihy bol nahovorený pomocou umelej inteligencie. Audioverzia Žltej knihy budovania značky obsahuje navyše doposiaľ nikde nezverejnenú bonusovú kapitolu o kreativite a hutnú obrazovú prílohu - výber toho najpodstatnejšieho a najpraktickejšieho, čo sa v tlačenej knihe nachádza. Obrazová príloha je pripravená tak, aby ste si ju mohli kedykoľvek vytlačiť a vyplniť. Vďaka tomu pochopíte viac, naučíte sa viac, zapamätáte si viac.

Žltá kniha budovania značky, z ktorej sa predalo už viac ako 17 000 výtlačkov spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha je určená všetkým, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.

Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše 20 ročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách a 13 hodinách zvuku do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý. Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie a príklady. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä vám ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.

Text © Michal Pastier, 2023 | Text © Michal Pastier, 2025 (upravené za účelom vzniku audioverzie knihy) | Editovanie audioverzie knihy: Rado Ondřejíček | Návrh obálky: Rudolf Letko | Ilustrácie a vizuálny koncept: Rudolf Letko, Róbert Toman, Radovan Vašák | Grafická úprava a zalomenie obrazovej prílohy audioverzie knihy: Anna Drozdová © gekrepten Písmo: Setup Serif, Setup Grotesk © Ondrej Jób/Setup Type | Jazyková korektúra: Andrej Bezák | Táto audiokniha využíva profesionálne klonovaný hlas (PVC) autora Michala Pastiera vytvorený so súhlasom autora. Kompletný zvukový obsah bol vytvorený pomocou umelej inteligencie. | Hlasový klon Michala Pastiera vytvorený technológiou ElevenLabs. Generovanie audia a réžia audioknihy: Alex Michaličová | Zvuková postprodukcia: Jiří Novák | Výroba: FAMEPLAY.AI | Vydalo vydavateľstvo Barecz & Conrad Media s. r. o., knižná divízia barecz & conrad books | v roku 2025 ako svoju 1. audioknihu. | Prvé vydanie. | Nijaká časť tejto audioknihy nesmie byť reprodukovaná bez predchádzajúceho písomného súhlasu vydavateľa. | Všetky práva vyhradené. Rešpektujte copyright, nakopnite kreativitu.

Upozornenia:
Nepočúvať pred spaním alebo keď sa chcete upokojiť. Nekombinujte s energetickými nápojmi a alkoholom.
Naše katalógové číslo
3167997
Originálny názov
Žltá kniha budovania značky
Dĺžka
13:17
Jazyk
slovenčina
Pôvod
Slovensko
Vydavateľstvo
barecz & conrad books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,5 / 5
34
6
5
1
1

Ako sa páčila audiokniha vám?

Recenzie Martinusákov

9
zamestnanec
10. novembra 2023
Rozum do vrecka v žltom

Hrubá ako Biblia a žltou bibliou by sme ju aj nazvať mohli, pre sektu malopodnikateľov alebo marketérov. Kniha plná nových pojmov, lebo sú prevažne novotvary autora, ktoré ale popisujú overené (nielen autorom a nie len autorove) teórie v praxi. Ak ste niekedy boli na kurze alebo prednáške Michala, kniha je prejavom presne rovnaká a to sa čudujem, ako sa dá obdobný feeling dosiahnuť písaným textom.

Recenzie čitateľov

Michal
Neoverený nákup
30.4.2025
Priemerná kniha. Nič výnimočné som sa nedozvedel. Možno príliš veľa textu čo by sa dalo napísať možno aj stručnejšie.
reagovať
Peter Štefánik
Overený zákazník
28.4.2025
Žltá kniha budovania značky
Je to jedna z mála top kníh na slovenskom knižnom trhu. Je plná hodnotných informácií, ktorými by mal disponovať každý podnikateľ.
reagovať
8
Overený zákazník
21.3.2025
Elektronická kniha
Je smutné, že v dnešnej dobe nie je takáto kniha v elektronickej podobe. Pretože pri cestovaní si človek rozmyslí, či túto knihu zoberie so sebou alebo nie. Škoda, veľká škoda.
reagovať
Miroslav
Neoverený nákup
5.2.2025
Príliš dlhá
Na konci knihy je 20 stranové zhrnutie knihy. Sú tam všetky užitočné informácie. Na tých 600 stranách sa to strašne všetko opakuje až je to niekedy mätúce.
reagovať
6
Overený nákup
19.10.2024
Čakala som asi viacej po tých super hodnoteniach. Mnohé veci som uz vedela a čítala u iných autorov. Znovu by som si knihu nekúpila.
reagovať
Katarina Hurkalova
Overený nákup
19.10.2024
Žltá kniha
Super kniha o podnikaní. Kvantum nápadov, inšpirácii a uvedomeni. Treba s ňou pracovať, nie len prečítať.
reagovať
5
Overený nákup
23.9.2024
Pre marketérov i podnikateľov
Výborná kniha, ktorá podáva odborné poznatky z marketingu jednoduchým a zrozumiteľným spôsobm. Každý si v nej nájde niečo, čo môže aplikovať, či už je to skúsený marketér alebo začínajúci podnikateľ.
reagovať
5
Overený zákazník
2.3.2024
Toľko know-how v jednej knižke. Až človeka zdesí čo všetko musí v biznise napraviť. Odporúčam každému kto sa venuje budovaniu biznisu.
reagovať
4
Overený nákup
29.2.2024
Uz sa neviem dockat ako sa do nej naplno zahryznem
Zatial som mala cas len si ju fyzicky chytit (a je veru co! 600 stran) a prelistovat plus preluskat prvych par desat stran. Je pisana velmi citatelnym jazykom a uz sa neviem dockat ako pri nej stravim niekolko desat vecerov. Michal, kvalitna praca!
reagovať
2
Overený nákup
28.2.2024
Žltá kniha :)
Povedala by som, že je to povinná literatúra pre každého podnikateľa či marketéra, ale väčšinou vás povinná literatúra nebaví. Zaručujem, že táto kniha Vás pohltí hneď od prvej strany! Autor sa hrá s Vašimi myšlienkami, stále chcete vedieť viac a viac. Určite netreba váhať a ihneď objednať. ;) Po prečítaní zistíte prečo.
reagovať

Michal Pastier

První čarodějovo pravidlo: lidé jsou hloupí.