Martinus hľadá manažéra/ku zákazníckeho šťastia

Miesto práce:
Martin Centrála (Martinus)
Typ úväzku:
plný úväzok
Nástup:
Ihneď
Základný plat (brutto):
od 1400 €/mesiac
Reakcie prijímame:
do 1.3.2021

Naším poslaním v Martinuse je spájať ľudí s knihami, aby v sebe rozvíjali to dobré. Každý deň robíme všetko pre to, aby sme našich zákazníkov spojili s príbehmi, no ako to už býva, niekedy aj tie najlepšie príbehy majú komplikovanú zápletku a práve na jej rozpletenie je tu náš zákaznícky servis.

K našim agentom zákazníckeho šťastia hľadáme manažéra tímu.

Martinus hľadá manažéra/ku zákazníckeho šťastia

Mal/a by si ním byť práve ty?

  • Keď zdvihneš telefón, je aj z počutia jasné, že sa usmievaš?
  • Tvoja superschopnosť je, že dokážeš na rovnakú otázku odpovedať aj tisíckrát a aj tak adresát získa dojem, že si tu len pre neho?
  • Cítiš obrovskú radosť, keď sa ti podarí zlepšiť deň človeku, ktorý bol pred komunikáciou s tebou nahnevaný?
  • Baví ťa viesť ľudí a skúsenosť ti potvrdila, že nech je situácia akokoľvek náročná, ty dokážeš byť pre kolegov oporou?

Čo bude patriť k tvojim úlohám?

Už dnes naši agenti zákazníckeho šťastia robia všetko preto, aby naši zákazníci mali s Martinusom výbornú skúsenosť. Tvojou úlohou bude na tom stavať a zároveň, v duchu našej hodnoty #stálelepší, neustále hľadať nové cesty, ako zákaznícku skúsenosť knihomoľov posúvať vpred. Na to budeš potrebovať vnímať vyslovené aj nevyslovené želania zákazníkov a spolupracovať s kolegami naprieč Martinusom, aby sa dôležité informácie dostali na tie správne miesta.

Kedy budeš vo svojich úlohách úspešný/á?

  • ak máš skúsenosť s vedením tímu, záleží ti na tvojich kolegoch a chceš, aby sa za každých okolností cítili v práci príjemne
  • ak ti je blízke učiť sa rýchlo, ideálne by si sa mal/a cítiť komfortne, aj keď je informácií kvantum a z rôznych oblastí
  • ak ťa komunikácia veľmi baví a zároveň vieš počúvať s empatiou
  • ak ťa nevydesí ani riešenie komplikovaných situácií, pretože vždy chceš hľadať správne riešenia a dotiahnuť ich do konca
  • ak vieš, čo všetko vplýva na skvelú zákaznícku skúsenosť a ty máš neprekonateľnú chuť posúvať jej latku vždy o stupienok vyššie

Informácie o výberovom konaní

  • Pozícia ťa zamestná na plný úväzok a miestom výkonu práce je Martin
  • Nástup je čím skôr tým lepšie
  • Životopis nám samozrejme poskytne základné údaje, ale určite nepodceň motivačný list. Napíš nám, prečo si myslíš, že spojenie ty+Martinus+Zákaznícka skúsenosť je tá pravá kombinácia.
  • Životopisy vyhodnocujeme priebežne a výberové konanie je aktuálne do 1.3.2021 alebo “do ukončenia”.
  • Reakciu by si od nás mal/a dostať maximálne do 2 týždňov. Ak by si mal/a akékoľvek otázky ohľadom výberového procesu, ozvi sa nám na mx@martinus.sk

Tešíme sa na teba! :-)

Súčasťou motivačného listu a CV sú aj Tvoje osobné údaje, preto Ťa musíme informovať, že pri voľbe vhodného kandidáta spolupracujeme so spoločnosťou Profesia, spol. s r.o. (Pribinova 19 811 09 Bratislava, IČO: 35 800 861) a využívame jej systém, v ktorom je vedená databáza kandidátov a kam budú Tvoje osobné údaje zaradené. Z tejto databázy si vyberáme kandidátov, ktorých oslovujeme za účelom výberového konania.

Keďže Tvoje osobné údaje získavame za účelom zaradenia do databázy kandidátov, potrebujeme na ich získanie a spracúvanie Tvoj súhlas my, aj Profesia, spol. s r.o. Po udelení súhlasu Ťa zaradíme do databázy zaujímavých kandidátov a budeme uchovávať Tvoje osobné údaje po dobu troch (3) rokov od jeho udelenia. Tento súhlas je dobrovoľný a môžeš ho kedykoľvek odvolať. V prípade odvolania súhlasu ukončíme uchovávanie a spracúvanie osobných údajov na tento účel.

Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov v Martinuse sa nachádzajú tu. Ak si želáte odvolať Váš súhlas, pošlite mail na: dataprotection@profesia.sk.

„Byť výnimočný je najlepší spôsob, ako byť iný.“