Knihy o marketingovom manažmente od vydavateľstva Wiley-Blackwell
This book is easily understood by all readers. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book entices lay-readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques...
-
Knihapevná väzba27,95 €Viac ako 30 dní
An indispensable source for anyone who needs to implement business decisions on time and within budget. In today's ever-fluctuating world, it's not enough to recognize that you and the way you do business need to change...
-
Knihabrožovaná väzba52,25 €Viac ako 30 dní
An essential guide to the calibrated risk analysis approach. The Failure of Risk Management takes a close look at misused and misapplied basic analysis methods and ...
-
Knihapevná väzba47,53 €Viac ako 30 dní
The Seventh Edition of Statistical Quality Control provides a comprehensive treatment of the major aspects of using statistical methodology for quality control and improvement. Both traditional and modern methods are presented...
-
Knihabrožovaná väzba71,85 €Viac ako 30 dní
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle