Rok v kolotoči F1 - Guenther Steiner, Ikar, 2024

Knihy o marketingovej komunikácii v slovenskom jazyku od vydavateľstva Belianum

Použité filtre
Zrušiť filtre
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu - Lucia Bartková, Belianum, 2021
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,30 €
    Do 4 – 5 dní

Sémanticko-syntaktické a sociopragmatické osobitosti tlmočenia slovenského posunkového jazyka - Marika Arvensisová, Belianum, 2017
Sémanticko-syntaktické a sociopragmatické osobitosti tlmočenia slovenského posunkového jazyka

Dielo pod názvom Sémanticko-syntaktické a sociopragmatické osobitosti tlmočenia slovenského posunkového jazyka prvotne poukazuje na podstatu stavby a fungovania posunkového jazyka a na zákony tlmočenia tohto vizuálno-motorického jazykového...

  • Knihabrožovaná väzba
    11,05 €
    Do 4 – 5 dní

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi - Zdenka Musová, Belianum, 2020
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je...

  • Knihabrožovaná väzba
    25,76 €
    Do 4 – 5 dní

Marketing vzťahov v miestnej samospráve - Katarína Vitálišová, Belianum, 2015
Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom - Vanda Maráková, Belianum, 2015
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Marketing II. - Lucia Bartková, Belianum, 2015
Marketing II.

Marketing II. dopľňa Marketing I o marketingové aktivity podniku.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Prečo každý, kto prestal byť tínedžerom, automaticky mávne rukou nad všetkým čo vtedy cítil? Koho zaujíma, že z toho vyrastie? Bolestné a euforické dní, keď to človek prežíva, preto nie sú o nič menej skutočné. Skutočne je to čo sa odohráva teraz. “