Mami, oci, som online - Petra Arslan Šinková, Fortuna Libri, 2023

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Ďalšie možnosti
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Ďalšie možnosti
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Kolekcia
Séria
Edícia
Ďalšie možnosti
Väzba
Ďalšie možnosti
Formát
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
One Show Annual 27, Rotovision, 2006
One Show Annual 27 
EN

Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen...

  • Knihapevná väzba
    85,09 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

One Show Volume 28, Rockport, 2007
One Show Volume 28 
EN

The One Show Annual, Volume 28 features all the best print, television, radio, design, and integrated advertising from the 2006 One Show...

  • Knihapevná väzba
    81,79 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Advertising Today - Warren Berger, Phaidon, 2004
Advertising Today 
EN

More than a means of moving merchandise, advertising has been increasingly recognized not only as an art form all of its own, but also as a defining element of popular culture...

  • Knihabrožovaná väzba
    68,02 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu 
CZ

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná väzba
    63,33 €
    -18 %
    Do 4 – 6 dní

Direct Marketing - Edward Nash, McGraw-Hill, 2000
Direct Marketing 
EN

Edward L. Nash heads up Team Nash Inc., direct marketing consulting and creative firm based in New York City handling Internet, direct marketing and database clients in the U.S. and five other countries...

  • 61,60 €
    Viac ako 30 dní

Guerrilla Advertising, Laurence King Publishing, 2006
Guerrilla Advertising 
EN

The advertising industry is in a state of flux. In an age where we can choose what media we consume the traditional channels of TV, press and poster are no longer always the most appropriate for a brand to reach its target audience...

  • Knihabrožovaná väzba
    59,89 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

One Show Interactive 8, Rockport, 2006
One Show Interactive 8 
EN

nteractive advertising and new media have come a long way from simple pop-up ads and banners...

  • Knihabrožovaná väzba
    59,79 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Art Directors Annual 86, Rotovision, 2008
Art Directors Annual 86 
EN

The best-selling, international review of the year's most innovative works in visual communication, this annual features, in full colour, the winners of the toughest competition in the field—the Art Directors Club Annual Awards...

  • Knihapevná väzba
    59,79 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Taschen's Favorite TV Shows - Jürgen Müller, Taschen, 2015
Taschen's Favorite TV Shows 
EN

Binge watching. The trendsetters and triumphs of the TV boom. Their names are Walter White, Birgitte Nyborg and Don Draper and they are the stars of a cultural revolution. In the last decade, shows like Breaking Bad, ...

  • Knihapevná väzba
    57,13 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

One Show Volume 29, Rockport, 2008
One Show Volume 29 
EN

Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change a person's life. "The One Show" celebrates all of the qualities that go into making a successful ad campaign or design...

  • Knihapevná väzba
    56,63 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Logology, Gingko Press, 2007
Logology 
EN

In today’s oversaturated visual landscape, the extremely important role of the logo in identifying a company and differentiating it from competitors can not be overstated...

  • Knihabrožovaná väzba
    52,20 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Stands and Product Display, Links, 2007
Stands and Product Display 
EN

The most thought-provoking, the most innovative, the most creative temporary and commercial stands designs are showcased in Stands and Product Display...

  • Knihapevná väzba
    50,30 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Copy Paste - Joe la Pompe, Gestalten Verlag, 2016
Copy Paste 
EN

Taking a second look at advertising campaigns: revealing reproductions, trumpeting creativity, and inspiring all to look just a little closer. Books about advertising are supposed to be a source of...

  • Knihapevná väzba
    47,60 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná väzba
    47,57 €
    Do 18 – 23 dní

Studia vizuální kultury - Marita Sturken, Lisa Cartwright, Portál, 2009
Studia vizuální kultury 
CZ

Vizuální kultura a vizuální studia vymezují nové pole pro studium kulturní konstrukce vizuálna nejen v umění, ale i v médiích a každodenním životě. Tento směr zkoumání současné kulturní produkce pojímá vizuální obraz jako ohnisko procesů, ...

  • Knihapevná väzba
    43,68 €
    -18 %
    Na sklade 1 ks

Social Media Law for Business - Glen Gilmore, McGraw-Hill, 2014
Social Media Law for Business 
EN

How to Avoid Legal Pitfalls on Social Media Social media is where your customers are so it's where your business has to be. Unfortunately, this space is packed with land mines that can obliterate your hard-earnedsuccess in the time it ...

  • Knihabrožovaná väzba
    39,27 €
    Viac ako 30 dní

A2Z and More Signs, Thames & Hudson, 2006
A2Z and More Signs 
EN

This astonishing book of alphabets, emblems and logos brings together the editors’ own selection of alphabets and symbols from their two famous previous volumes...

  • Knihašpirálová väzba
    36,38 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Základy moderní reklamy 
CZ

DAVID OGILVY o něm prohlásil:„Nikomu, kdo alespoň sedmkrát neslyšel tento záznam, by nemělo být dovoleno mít cokoliv společného s reklamou. Tato přednáška změnila můj život."

  • AudioknihaMP3 na stiahnutie
    36,26 €
    Ihneď na stiahnutie

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    35,95 €
    Do 3 – 6 dní

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace 
CZ

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná väzba
    33,73 €
    -18 %
    Na sklade 3 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Ari by bol najradšej, keby všetci z jeho izby odišli, najradšej by bol sám so svojimi knihami, najradšej by sa v jednej z nich stratil a už sa nikdy nevrátil.“

Sága z Keflavíku - Jón Kalman Stefánsson, 2022
Sága z Keflavíku
Jón Kalman Stefánsson