Hyperion - Dan Simmons, Lindeni, 2024

S brožovanou väzbou s britským pôvodom knihy o marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Vyhraj každú debatu - Mehdi Hasan, Ultimo Press, 2024
Vyhraj každú debatu

Kniha Vyhraj každú debatu ukazuje, ako sa každý môže naučiť komunikovať s potrebnou dávkou sebadôvery, povzniesť sa nad malicherné spory na sociálnych médiách a zvíťaziť v kvalitnej a produktívnej debate v reálnom svete...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,19 €
    -5 %
    Na sklade > 5 ks

Nekonečná hra - Simon Sinek, Porta Libri, 2020
Nekonečná hra

V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,90 €
    Na sklade 4 ks

Nekonečná hra - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2021
Nekonečná hra 
CZ

Byznys je hra, jejíž pravidla si nemůžeme zvolit. Můžeme si však vybrat, zda ji budeme hrát s konečným, nebo nekonečným nastavením mysli...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,95 €
    Na sklade > 5 ks

The Infinite Game - Simon Sinek, Penguin Books, 2020
The Infinite Game 
EN

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?

  • Knihabrožovaná väzba
    18,50 €
    Na sklade 2 ks

Copywriting: Successful writing for design, advertising and marketing - Gyles Lingwood, Mark Shaw, Quercus, 2022
Copywriting: Successful writing for design, advertising and marketing 
EN

This revised edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing,retailing,catalogues, company magazines and internal communications, and aspects of writing for social media are integrated throughout...

  • Knihabrožovaná väzba
    32,19 €
    -2 %
    Na sklade 2 ks

Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2023
 
Ogilvy on Advertising - David Ogilvy, Welbeck, 2007
Ogilvy on Advertising 
EN

David Ogilvy is 'The Father of Advertising' and in this new format of his seminal classic, he teaches you how to sell anything...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,65 €
    -2 %
    Viac ako 30 dní

Marketing Planning & Strategy - John Dawes, Sage Publications, 2021
Marketing Planning & Strategy 
EN

This new book guides you concisely through the marketing planning process from start to finish, drawing on examples from large brands like Ikea and Krispy Kreme to digital start-ups like Starling Bank...

  • Knihabrožovaná väzba
    51,32 €
    Viac ako 30 dní

Win Every Argument - Mehdi Hasan, MacMillan, 2024
 
Win Every Argument - Mehdi Hasan, Pan Macmillan, 2022
Win Every Argument 
EN

The New York Times bestseller, Win Every Argument is the ultimate practical guide to debate, persuasion and public speaking, by award-winning author, journalist, and interviewer Mehdi Hasan...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,25 €
    -5 %
    Na sklade 2 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Nejlepší možný z pokrokových názoru je ten,který má v sobě dostatečnou dávku provokatívnosti, aby jeho stoupenec nohl byt hrdý na svou odlišnost,ale přitahuje i takové množství přivržencu, aby riziko osamocené vyjimečnosti bylo hned zažehnáno hlasitým souhlasem vítězicího množství.“