Prekonajte úzkosť - Kirren Schnack, N Press, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Slovenské masmediálne právo - Peter Muríň, Epos, 2010
Slovenské masmediálne právo

Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych prostriedkov...

  • Knihapevná väzba
    31,36 €
    Do 6 – 7 dní

55 tipov a návodov pre úspešný e-shop - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2022
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop
  • Autorský kolektív

Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 expertných firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál...

  • Knihapevná väzba
    29,90 €
    Na sklade 1 ks

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
  • Autorský kolektív

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...

  • Knihapevná väzba
    9,90 €
    Do 4 – 5 dní

Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006
Marketing služieb

Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb...

  • Knihapevná väzba
    19,90 €
    Na sklade 1 ks

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná väzba
    20,52 €
    Do 6 – 7 dní

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja...

  • Knihapevná väzba
    4,20 €
    Do 4 – 5 dní

55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop - Hanka Čajková, Affiliate síť Dognet, 2022
55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop 
CZ

Založení e-shopu dnes trvá pár minut. Doslova. Ale po nastartování e-shopu starosti teprve začínají. Logistika, sklady, faktury, platby, dodavatelé a hlavně marketing a reklama. To všechno vás čeká a nemine. Dobrá zpráva ale je, že...

  • Knihapevná väzba
    36,84 €
    Do 4 – 5 dní

Jab, Jab, Jab, Right Hook - Gary Vaynerchuk, HarperCollins, 2013
Jab, Jab, Jab, Right Hook 
EN

New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition...

  • Knihapevná väzba
    19,26 €
    Na sklade 1 ks

Pravda v reklame - John Kenney, Slovart, 2016
Pravda v reklame

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Scientific Advertising - Claude C. Hopkins, Bibliotech, 2020
Scientific Advertising 
EN

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced...

  • Knihapevná väzba
    23,43 €
    Do 22 – 27 dní

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Konec finančních negramotů v Čechách - Patrik Nacher, Plot, 2015
Konec finančních negramotů v Čechách 
CZ

Zdravý selský rozum musí zvítězit nad hloupostí, pokrytectvím a demagogií! Přestaňte doplácet na šmejdy a vychytralé rádobyporadce, kteří místo na vás myslí na vlastní kapsu. Zásady finanční gramotnosti vysvětlené pomocí známých přísloví si osvojíte...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie - Zuzana Čmelíková, Computer Press, 2010
Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie

Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Základy marketingu

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2009
Marketing od myšlenky k realizaci 
CZ

Ekonomická teórie i praxe je poznamenaná širokým uplatňovaním a rozvojem marketingové vedy a marketingových prístupu. Je to dano stupnem vývoje tržní ekonomiky, kdy úspech či prežití podnikatelských aktivit...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Jak rozumět médiím - Marshall McLuhan, Mladá fronta, 2011
Jak rozumět médiím 
CZ

Marshall McLuhan (1911–1980) je jedním z nejvýznamnějších teoretiků masových médií a sociologů kultury a jeho kniha Jak rozumět médiím patří k základním pilířům společenských věd...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2009
Mezinárodní marketing 
CZ

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), ...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2003
Marketing

Marketing orientuje podnikakatľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Whatcha Gonna Do With That Duck? - Seth Godin, Portfolio, 2012
Whatcha Gonna Do With That Duck? 
EN

The very best of the past six years of Seth Godin`s acclaimed blog. 'Seth's Blog' has generated more than 2 million words since the late 1990s, sharing...

  • Knihapevná väzba
    30,50 €
    Viac ako 30 dní

What is Branding? - Matthew Healey, Rotovision, 2008
What is Branding? 
EN

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

The Last Mile - Dilip Soman, University of Toronto, 2015
The Last Mile 
EN

Most organizations spend much of their effort on the start of the value creation process: namely, creating a strategy, developing new products or services, and analyzing the market. They pay a lot less attention to the end...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Niekedy ľudia rozprávajú veľa iba preto, aby sa ich nikto nič nepýtal...“

Tri dni do raja - Silvia Bystričanová, 2017
Tri dni do raja
Silvia Bystričanová