Preskočiť na hlavný obsah
Tmavší odtieň mágie - Victoria Schwab, Slovart, 2023
Učebnice so zľavou do 15 %

Knihy o marketingovej komunikácii

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Žltá kniha budovania značky - Michal Pastier, barecz & conrad books, 2023
Žltá kniha budovania značky
Martinusák odporúča 5

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná väzba
    34,11 €
    Na sklade > 5 ks

Nenásilná komunikácia - Marshall B. Rosenberg, Aktuell, 2023
Nenásilná komunikácia

Preložené do viac než 35 jazykov. Viac ako 7 miliónov predaných výtlačkov z jednoduchého dôvodu: funguje to!

  • Knihabrožovaná väzba
    16,90 €
    Na sklade > 5 ks

Psychológia peňazí - Dan Ariely, Jeff Kreisler, Premedia, 2020
Psychológia peňazí

Prečo prerobíte, ak sa skúsite hrať na realitného agenta? Čo stojí za silami, vďaka ktorým naletíme na sezónne zľavy a prečo sme ochotní cestovať hodinu, aby sme ušetrili pár eur? Prečo pri platení často cítime až fyzickú bolesť? ...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,95 €
    Na sklade 3 ks

Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2020
Aké drahé je zadarmo

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....

  • Knihabrožovaná väzba
    14,95 €
    Na sklade > 5 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Vyhraj každú debatu - Mehdi Hasan, Ultimo Press, 2024
Vyhraj každú debatu

Kniha Vyhraj každú debatu ukazuje, ako sa každý môže naučiť komunikovať s potrebnou dávkou sebadôvery, povzniesť sa nad malicherné spory na sociálnych médiách a zvíťaziť v kvalitnej a produktívnej debate v reálnom svete...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,19 €
    Na sklade 4 ks

Riadenie ľudí v digitálnom svete, Wolters Kluwer, 2024
Novinka
Riadenie ľudí v digitálnom svete

Bilingválna učebnica „Riadenie ľudí v digitálnom svete“ je odborná publikácia vytvorená tímom trinástich autorov z deviatich univerzít. Učebnica podrobne analyzuje súčasné praktiky a budúce trendy v oblasti riadenia ľudských zdrojov v kontexte ...

  • Knihabrožovaná väzba
    21,33 €
    -14 %
    Do 2 – 5 dní

Kniha – najväčší vynález ľudstva - Martin Kasarda, Grada, 2023
Kniha – najväčší vynález ľudstva

Akým produktom je vlastne kniha, akú funkciu plní v spoločnosti dnes, ako sa vyrába, distribuuje a predáva? Autor otvára aj otázky špecifického marketingu knihy a venuje sa i vzťahu digitálneho prostredia ku knihám....

  • Knihabrožovaná väzba
    19,25 €
    Na sklade > 5 ks

Marketing v praxi - Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová, Levosphere, 2021
Marketing v praxi

Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového...

  • Knihabrožovaná väzba
    25,00 €
    Do 4 dní

Marketing podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Wolters Kluwer, 2018
Marketing podnikov cestovného ruchu

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,40 €
    Na sklade 1 ks

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania - Ľubomíra Strážovská, Sprint dva, 2018
Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 - 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,00 €
    Do 4 dní
Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme! - František Kutlík, Simars, 2023
Komunikácia v mediácii – alebo čo sme si, to sme si, len o tom hovorme!

Moderátorka, herečka, spisovateľka Katarína Brychtová v predslove ku knihe, o.i. uviedla: "Knižka je skvelá pomôcka nielen pre mediátorov, ale pre všetkých tých, pre ktorých je komunikácia základom ich profesie. A dovolím si...

  • Knihabrožovaná väzba
    18,90 €
    Na sklade 1 ks

Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2021
Toto je marketing
Martinus
Martinusáčka odporúča 5

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Seth Godin učil a inšpiroval milióny podnikateľov, obchodníkov, vodcov a fanúšikov zo všetkých oblastí života prostredníctvom svojho blogu, online kurzov, prednášok a znamenitých úspešných kníh ako...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Vo formičke. To je ten typ splynutia, keď si pritúlite druhú bytosť chrbtom k svojmu telu. Schúlite ju tak do seba, uzavriete v objatí niekde tam, kde sa telá dotýkajú celým povrchom. Ako vlhký piesok, ktorý deti naberajú do formičiek a vzápčtí vyklápajú vytvarovaný.“

Honeymoon - Jana Beňová, 2015
Honeymoon
  • Jana Beňová