Mile High – Vrchol v oblakoch - Liz Tomforde, Zelený kocúr, 2024

V kníhkupectve Myjava (Kniha Myjava) na tému komunikácia knihy o biznise a manažmente

Populárne filtre

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Kolekcia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Umenie vojny - Sun-c', Citadella, 2013
Umenie vojny
Martinus
Martinusák odporúča 5

Kniha Umenie vojny - sa dotýka takmer všetkých vojenských teórií, akými je stratégia, psychológia, meteorológia, topografia, ale aj politika, ekonómia, história, filozofia...Je to len pár tisíc slov, ale dajú sa aplikovať v modernom svete na všetky...

  • Knihabrožovaná väzba
    9,90 €
    Na sklade > 5 ks

Ako sa ľudia hrajú - Eric Berne, Aktuell, 2019 Flag
Ako sa ľudia hrajú

Myslíme si, že nadväzujeme vzťahy s ľuďmi – no v skutočnosti len hráme hry. Kniha Ako sa ľudia hrajú je známa po celom svete ako najoriginálnejšia a najvýznamnejšia kniha z oblasti populárnej psychológie našich čias...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,90 €
    Na sklade 4 ks

Vyhraj každú debatu - Mehdi Hasan, Ultimo Press, 2024
Vyhraj každú debatu

Kniha Vyhraj každú debatu ukazuje, ako sa každý môže naučiť komunikovať s potrebnou dávkou sebadôvery, povzniesť sa nad malicherné spory na sociálnych médiách a zvíťaziť v kvalitnej a produktívnej debate v reálnom svete...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,19 €
    -5 %
    Na sklade > 5 ks

Velká kniha manipulativních technik - Andreas Edmüller, Thomas Wilhelm, Grada, 2011
Velká kniha manipulativních technik 
CZ

Knížka odkrývá tajemství přesvědčivé komunikace. Představuje více než padesát manipulativních technik a ukazuje způsoby, jak je rozpoznat a bránit se jim...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,63 €
    Na sklade 3 ks

Etiketa obchodníka - Ladislav Špaček, Ladislav Špaček, 2018
Etiketa obchodníka 
CZ

Etiketa obchodníka je praktická příručka pro všechny podnikatele či zaměstnance, kteří jsou v osobním kontaktu s klienty: pojišťovací agenti, finanční poradci, privátní bankéři, realitní makléři, manažeři všech úrovní. Naučí nás chovat se tak, aby klient

  • Knihapevná väzba
    18,30 €
    -5 %
    Do 4 – 5 dní

Motivácia k úspechu - Adam Prochádzka, Garmond Nitra, 2024
Motivácia k úspechu

Kniha Motivácia k úspechu je určená hlavne pre ľudí, ktorí sa nevedia v živote rozhodnúť, čo budú robiť, nemajú dostatočnú motiváciu a disciplínu. Preto všetko, čo je v knihe spomenuté, je bez zbytočného skrášľovania povedané...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,68 €
    -5 %
    Do 4 – 5 dní

How to Win Friends and Influence People - Dale Carnegie, Ebury, 2006
How to Win Friends and Influence People 
EN

The most famous confidence-boosting book ever published; with sales of over 16 million copies worldwide. Millions of people around the world have improved their lives based on the teachings of Dale Carnegie. In How to Win Friends and Influence People, ..

  • Knihabrožovaná väzba
    14,99 €
    -12 %
    Na sklade > 5 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Nejlepší možný z pokrokových názoru je ten,který má v sobě dostatečnou dávku provokatívnosti, aby jeho stoupenec nohl byt hrdý na svou odlišnost,ale přitahuje i takové množství přivržencu, aby riziko osamocené vyjimečnosti bylo hned zažehnáno hlasitým souhlasem vítězicího množství.“