Mami, oci, som online - Petra Arslan Šinková, Fortuna Libri, 2023

Knihy o umení, dizajne a architektúre od autora Jim Heimann od vydavateľstva Taschen

Použité filtre
Zrušiť filtre
California Crazy - Jim Heimann, Taschen, 2018
California Crazy 
EN

Whether it’s flinging frozen rats or parading in holly evergreens, racing snails or carrying wives, human beings have long displayed their creativity in wild, odd, and sometimes just wonderful rituals and competitions....

  • Knihapevná väzba
    45,70 €
    -5 %
    Na sklade 4 ks

Menu Design In America - Jim Heimann, Taschen, 2011
Menu Design In America 
EN

  • 52,37 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

Future Perfect - Jim Heimann, Taschen, 2002
Future Perfect 
EN

Imaginácie budúcnosti...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Los Angeles - Jim Heimann, Taschen, 2013
Los Angeles 
EN

From the first known photograph taken in Los Angeles to its most recent sweeping vistas, this photographic tribute to the City of Angels provides a fascinating journey through the city’s cultural, political, industrial, and sociological history...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

All-American Ads 1900 - 1919 - Jim Heimann, Taschen, 2005
All-American Ads 1900 - 1919 
EN

A far cry from the aggressive ads we’ve become used to, American print advertisements from the first two decades of the 20th century were almost shockingly pleasant...

  • Knihaflexi väzba
    Vypredané

The Golden Age of Advertising - the 70s - Steven Heller, Jim Heimann, Taschen, 2006
The Golden Age of Advertising - the 70s 
EN

Both eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages that were typical of their sixties counterparts. More literal, more in-your-face, 70s ads sought to capture the...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Automobile Design Graphics - Jim Heimann, Taschen, 2016
Automobile Design Graphics 
EN

In the heyday of the automobile, marketing cars was an exacting process. Selling the public one of their major life purchases involved not only traditional advertising but also acrucial item that extolled the virtue of the cars: the brochure...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Kitchen Kitsch - Jim Heimann, Taschen, 2002
Kitchen Kitsch 
EN

Eat & Drink in America

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Mexicana - Jim Heimann, Taschen, 2002
Mexicana 
EN

Ukážky z diela mexických umelcov.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Možno to, čo chápeme najmenej, je to najlepšie, čo nás čaká.“

O zármutku - C.S. Lewis, 2018
O zármutku
C.S. Lewis