Uhádneš, komu patria Tajomné knižnice?   Súťažiť
English Tea Shop: Objavte s nami organické čaje
Použité filtre
Zrušiť filtre
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií - Jarmila Šalgovičová, Jana Urdziková, STU, 2012
Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu..

  • Knihabrožovaná väzba
    6,39 €
    -5 %
    Do 13 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

Neprečítate na zariadeniach:

  • Kindle

Viac informácií v našich návodoch

„Samozrejme že sa to odohráva v tvojej hlave, Harry, ale prečo preboha by to nemohlo znamenať, že je to skutočné?“