Knihy o marketingu od autora Paul J. Gollan

Použité filtre
Zrušiť filtre
The Oxford Handbook of Participation in Organizations - drian Wilkinson, Paul J. Gollan a kol.
The Oxford Handbook of Participation in Organizations EN

Employee participation encompasses the range of mechanisms used to involve the workforce in decisions at all levels of the organization - whether direct or indirect - conducted with employees or through their representatives...

  • Knihapevná väzba
    180,71 €
    Do týždňa
    Stíhame do Vianoc


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

Neprečítate na zariadeniach:

  • Kindle

Viac informácií v našich návodoch

„Vo formičke. To je ten typ splynutia, keď si pritúlite druhú bytosť chrbtom k svojmu telu. Schúlite ju tak do seba, uzavriete v objatí niekde tam, kde sa telá dotýkajú celým povrchom. Ako vlhký piesok, ktorý deti naberajú do formičiek a vzápčtí vyklápajú vytvarovaný.“

Honeymoon - Jana Beňová
Honeymoon
Jana Beňová