popis Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti Martinus.sk, s.r.o., so sídlom M.R.Štefánika 58, 036 01 Martin, IČO: 36 440 531, DIČ: 2022139680, IČ DPH: SK2022139680, zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka číslo: 17247/L (ďalej len “Martinus.sk”) a našich zákazníkov, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzavretej medzi spoločnosťou Martinus.sk ako predávajúcim a zákazníkom ako kupujúcim prostredníctvom internetu a predmetom ktorých je nákup tovaru cez internetové kníhkupectvo umiestnené na internetovej stránke www.martinus.sk.

Zaregistrovanie zákazníka

Podmienkou nakupovania v našom kníhkupectve je registrácia zákazníka. Zaregistrovaním totiž získate:

  • nakupovanie so zľavami
  • informácie o stave vybavovania Vašich objednávkok
  • prehľad všetkých doteraz kúpených titulov
  • možnosť zúčastňovať sa súťaží organizovaných kníhkupectvom
  • pravidelné informácie o novinkách a akciách
  • možnosť využívať personalizované služby.
Zákazníkom nášho internetového kníhkupectva môže byť každá fyzická osoba spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar na internetovej stránke www.martinus.sk a za tým účelom vyplnila registračný formulár a zriadila si u nás konto (sekcia Môj Martinus). Zákazníkom podľa týchto všeobecných obchodných podmienok sa za určitých okolností rozumie aj tretia osoba, ktorú zákazník v záväznej objednávke určí ako osobu, ktorej má byť objednaný tovar odovzdaný (ďalej len „oprávnená osoba“). Uvedenie mena oprávnenej osoby v záväznej objednávke sa považuje za jej splnomocnenie na prevzatie objednaného tovaru.

Objednávanie tovaru a uzavretie zmluvy

Pre objednanie tovaru kliknite myšou na obrázok košíka s príslušným nápisom a titul bude vložený do nákupného košíka. Potom sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť (vyplníte pripravený formulár) alebo pokračovať v nakupovaní. Objednávka sa robí potvrdením funkcie označenej “Záväzne objednať” s informáciou, že objednávka vyžaduje platbu za tovar. Bez zbytočného odkladu po spracovaní Vašej objednávky Vám na vami zadanú emailovú adresu zašleme potvrdenie o prijatí objednávky (akceptácia objednávky), ktoré obsahuje číslo objednávky, názov a špecifikáciu tovaru, údaj o cene tovaru a náklady doručenia (poštovné), spôsob platby, údaj o predpokladanej dodacej lehote tovaru, údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný, údaje o predávajúcom, prípadne ďalšie informácie. Doručením potvrdzujúceho e-mailu o prijatí vašej objednávky dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak je predmetom objednávky e-kniha. Vaša objednávka bude zároveň archivovaná v sekcii Môj Martinus, do ktorej budete mať prístup len Vy po prihlásení.

Ceny

Pre našich zákazníkov platia ceny uvedené ako „Naša cena". Pri všetkých tituloch je uvedená aj „Bežná cena" - je to maloobchodná odporúčaná cena, za ktorú zvyčajne titul predávajú ostatné obchody. V našich kamenných kníhkupectvách Martinus.sk knihy predávame za maloobchodné odporúčané ceny, a teda môžu byť ceny v našom internetovom obchode a kamenných kníhkupectvách odlišné. Tieto ceny priebežne aktualizujeme na základe informácií od dodávateľov a vydavateľov. Pre zákazníka vždy platí „Naša cena", aktuálna pri záväznom objednávaní, a nemení sa pri zvýšení alebo znížení ceny titulu v budúcnosti. Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané ako konečné, vrátane zodpovedajúcej DPH vo výške stanovenej platným právnym predpisom Slovenskej republiky (zvyčajne 10% pri knihách, 20% pri ostatných produktoch - presnú sadzbu nájdete vždy na faktúre), nezahŕňa však cenu dodania tovaru. Akciové ceny sú platné do dátumu uvedeného v detailoch titulu alebo do vypredania zásob. Akékoľvek dodatočné zľavy, ktoré sú poskytované nad rámec zliav uvádzaných pri jednotlivých produktoch na našej internetovej stránke, individuálne zľavy pre zákazníka alebo zľavy poskytované na základe spolupráce nášho internetového obchodu s tretími stranami, nie sú vzájomne kombinovateľné.

Dodacie lehoty

Dodacia lehota je uvedená pri každom titule osobitne a znamená, do koľkých pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy zvyčajne daný titul odosielame (odovzdávame balík prepravcovi/doručovateľovi). Dodacia lehota má orientačný charakter, pri jej určovaní vychádzame z dodávateľsko-odberateľských skúseností v našom klasickom kníhkupectve (založenom v roku 1990), ako aj z aktuálnej dostupnosti u dodávateľov. Jej dĺžka sa zvyčajne pohybuje od 24 hodín do 21 pracovných dní u slovenských a českých titulov. Ak je uvedené, že máme tovar na sklade, znamená to, že ho máme na centrálnom sklade v počte minimálne 1 kus a vieme Vám ho vyexpedovať najneskôr nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky. V prípade objednávky viac ako 1 ks tovaru, pri ktorom máme uvedené, že je na sklade, negarantujeme okamžitú dostupnosť všetkých objednaných kusov. V prípade starších alebo ťažšie dostupných titulov sa môže táto doba predĺžiť, o čom Vás budeme informovať hneď, ako budeme mať bližšie informácie k dostupnosti daného titulu (v niektorých prípadoch to môže byť až krátko po uplynutí pôvodne udávanej dodacej lehoty). Pri inojazyčných, najmä anglických tituloch môže byť dodacia lehota dlhšia (termín oznamujeme zákazníkovi individuálne - podľa údajov poskytnutých dovozcom, s ktorým spolupracujeme).

Ako predávajúci sme povinní splniť Vašu objednávku a doručiť Vám tovar v lehote najneskôr do 30 dní od prijatia objednávky. Ak objednaný tovar alebo časť tovarov z objednávky nie je možné dodať vo vyššie uvedenej lehote, budeme Vás o tejto situácii informovať v čo možno najkratšom čase a oznámime Vám predpokladaný termín dodania tovaru alebo navrhneme dodanie náhradného tovaru. Ak sa nám tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, máte právo od zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na Vami určený bankový účet.

Chcete vedieť, ako vyzerá cesta každej objednávky?

Zákazník súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak nie je možné dodať všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne. O tejto situácii upovedomíme zákazníka v čo možno najkratšom čase a oznámime mu predpokladaný termín dodania tovaru alebo mu navrhneme dodanie náhradného tovaru. Ak sa nám tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, máte právo od zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na Vami určený bankový účet.

V ponuke máme takisto tituly, pri ktorých je dostupnosť ťažšia alebo neistá (zvyčajne je pri nich uvedené, že dodanie môže trvať aj viac ako 3 týždne) - v takých prípadoch sa môže stať, že titul nakoniec nebudeme vedieť dodať, aj keď je možné si ho objednať. Ak si objednáte titul, ktorý vydavateľ vypredal, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja a neinformoval nás, okamžite Vás budeme informovať (telefonicky, e-mailom), stornujeme objednávku a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na Vami určený bankový účet, pokiaľ sa spolu nedohodneme inak.

V prípade titulov, ktoré ešte neboli vydané (predpredaje), sú všetky uvádzané termíny iba orientačné a nezáväzné - objednaný titul Vám pošleme okamžite ako nám ho vydavateľ dodá na sklad.

Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.

Miesto a spôsob dodania tovaru

Záväzok dodať tovar je splnený odovzdaním tovaru zákazníkovi resp. oprávnenej osobe uvedenej v objednávke alebo jeho odovzdaním prvému prepravcovi na prepravu. Tovar posielame Slovenskou poštou formou listu/balíka alebo listovej/balíkovej dobierky, prípadne kuriérom za mierny príplatok. K dodacej lehote treba preto pripočítať bežne 1-3 pracovné dni, ktoré trvá doručenie titulu k Vám Slovenskou poštou, prípadne 1 pracovný deň pre doručenie kuriérskou službou. Pretože sme zároveň klasickým kníhkupectvom, tovar si po vytvorení internetovej objednávky môžete vyzdvihnúť aj priamo v jednej z našich predajní pri zachovaní ceny z internetového kníhkupectva.

O tom, že Vaša objednávka bola odovzdaná prepravcovi alebo je pripravená na osobný odber v našom kníhkupectve, Vás budeme informovať e-mailom aj SMS správou (ak ste nam poskytli svoje telefónne číslo). Ak Vám tovar nebol doručený ani do 7 dní po našom e-maile resp. SMS správe, kontaktujte, prosím, svoju dodávaciu poštu aj nás. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom. Aktuálny stav vybavovania Vašej objednávky si môžete kedykoľvek pozrieť aj v sekcii Môj Martinus.

Zákazník je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase osobne, alebo zabezpečiť jeho prevzatie. Prevzatie tovaru zákazník písomne potvrdí v dodacom liste, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Spolu s tovarom obdrží zákazník účtovný doklad (faktúra), ktorý zároveň slúži ako záručný list.

Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak zákazník neprevezme tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V prípade, ak si zákazník tovar neprevezme a tovar sa nám vráti späť, máme právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a od zákazníka požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (poštovné súvisiace so spätným zaslaním tovaru). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.

Nezodpovedáme za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú doručovateľom (Slovenská pošta, kuriér) alebo nesprávne udanou adresou prijímateľa. Zákazník nadobúda vlastnícke právo k tovaru jeho prevzatím v mieste dodania a úplným zaplatením kúpnej ceny. Prevzatím tovaru prechádza na zákazníka rovnako nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia.

Pri prevzatí zásielky je zákazník povinný skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať.

Spôsob platby

  • dobierka
  • elektronické bankovníctvo (TatraPay, CardPay, SporoPay, VÚB Platby, UniPlatba, ČSOB Platobné tlačidlo, Poštová banka Platby ONLINE, Sberbank VeBpay)
  • prevodný príkaz na základe vystavenej predfaktúry (iba firmy a organizácie)
  • hotovosť, platba kartou či darčekovými poukážkami priamo v kníhkupectve (Upozornenie: Pri platbe darčekovými poukážkami Vám bude doúčtovaný manipulačný poplatok (viac informácii). Bližšie informácie Vám radi poskytneme priamo v predajni.

V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list (ak ste si nepriali inak). Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu info@martinus.sk.

Poštovné a iné poplatky

K uvedeným cenám tovaru pripočítavame nasledovné poštovné podľa spôsobu a adresy dodania. Kompletné podmienky poštovného si môžete pozrieť tu.

  • elektronickým bankovníctvom: 1,99 € (do hodnoty tovaru 49,00 €), od hodnoty tovaru 49,01 € a viac poštovné neúčtujeme
  • dobierkou a prevodným príkazom: 2,99 € (do hodnoty tovaru 49,00 €), od hodnoty tovaru 49,01 € a viac poštovné neúčtujeme
  • pri objednávke na osobný odber v hodnote menšej ako 10,00 € účtujeme manipulačný poplatok 1,50 €
  • pri platbe za objednávku na osobný odber darčekovými poukážkami Sodexo a pod. Vám bude pri platbe doúčtovaný servisný poplatok (viac informácii)

Iné poplatky ani balné neúčtujeme. Výnimkou je darčekové balenie na želanie zákazníka, ktorého cenu sa dozviete pri vytváraní objednávky (štandardne 1,99 €/kus). Uvedené poplatky platia pre odoslanie balíkov v rámci Slovenska. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe Vášho želania vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne. Pozrite si podrobné podmienky poštovného.

Anjelske drobné

Pri objednávke na www.martinus.sk môžete pred jej potvrdením zvážiť, či nechcete celkovú sumu Vašej objednávky zaokrúhliť a celým týmto rozdielom prispieť na konto Dobrého anjela. Ak sa tak rozhodnete, tento rozdiel, ktorý nazývame "Anjelske drobné", pošleme v plnej výške na konto Dobrého anjela. Anjelske drobné zvyčajne posielame na účet Dobrého anjela v jednej sume raz mesačne a ich stav si môžete pozrieť kedykoľvek v martinusáckom anjelskom konte na www.dobryanjel.sk (Anjelske osobné číslo: 11006420, heslo: martinus). Na Vašej faktúre budú Anjelske drobné uvedené ako samostatná položka. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že v prípade, ak ste Vašu objednávku zaplatili vopred alebo už prebrali a zaplatili (či už pri osobnom odbere alebo na dobierku) a objednávku sa následne rozhodnete vrátiť so žiadosťou o vrátenie peňazí, sumu Anjelskych drobných štandardne nevraciame, pretože je už prevedená do Dobrého anjela.

Záručná doba

Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, v prípade použitého tovaru a tovaru z bazáru 12 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak. Pri potravinovom sortimente je dátum spotreby (dátum minimálnej trvanlivosti) vyznačený na obale, dodávaný tovar má minimálnu dobu spotreby 2 mesiace. V prípade kratšej doby spotreby kontaktujeme zákazníka e-mailom alebo telefonicky a tovar expedujeme až po jeho súhlase.

Martinus.sk zodpovedá zákazníkovi za:

  • dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom, ak došlo k akceptácii objednávky
  • odoslanie tovaru bez vád (s výnimkou bazárových titulov)
  • dodanie tovaru v množstve a kvalite podľa objednávky, za predpokladu, že došlo k jej akceptácii
  • priloženie daňového dokladu (faktúra), ak si zákazník neprial inak.

Martinus.sk nenesie zodpovednosť za:

    • oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér) • oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa • poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte! • obsahovú náplň knihy, DVD a podobných produktov, oficiálne vydaných vydavateľom

Stornovanie objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte (kontakty) a uveďte číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní na účet, z ktorého ste zaplatili. V prípade platby kartou (VISA, MasterCard) sa môže táto doba predĺžiť, vzhľadom na postup v banke pri vracaní peňazí z platieb kartou.

Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku na tovar, ak Vám ho nebudeme schopní dodať z dôvodu nedostupnosti (vypredania zásob alebo stiahnutia z ponuky) alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia nie sme schopní dodať tovar v dohodnutej lehote alebo cene, a/alebo zabezpečenie tovaru by nám spôsobilo neprimerané ťažkosti a neprimerané výdavky v pomere k hodnote objednaného tovaru, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na účet, z ktorého ste zaplatili, pokiaľ sa nedohodneme inak.

Reklamovanie tovaru a odstúpenie od zmluvy

Bližšie informácie a presné podmienky nájdete v časti Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy.

Alternatívne riešenie sporov

V prípade, že nie ste spokojný s vybavením Vašej objednávky, dodaným tovarom alebo našimi službami, napíšte nám na reklamacie@martinus.sk. Pokiaľ sme Vašu reklamáciu nevybavili k Vašej spokojnosti alebo ak sa domnievate, že sme mohli porušiť Vaše práva, môžete podľa zákona 391/2015 Z.z. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ (fyzická osoba), ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorého hodnota presahuje 20 eur, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej na diaľku.

Subjekt alternatívneho riešenia sporov podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. môže od vás za začatie riešenia sporu požadovať úhradu poplatku do výšky 5 eur s DPH. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. alebo kliknutím na túto internetovú stránku spoločnosti Youstice.

Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana

Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti Ochrana súkromia a osobných údajov.

Elektronické knihy

Pri nákupe elektronických kníh sa tieto podmienky rozširujú aj o Licenčnú dohodu a podmienky používania e-kníh.

Podmienky použitia darčekovej poukážky Martinus.sk

  • Darčekovú poukážku je možné jednorazovo použiť na nákup tovaru v internetovom kníhkupectve Martinus.sk (http://www.martinus.sk) a v našich kamenných kníhkupectvách (ak to informácia na poukážke umožňuje) do dátumu uvedeného ako platnosť poukážky (Platí do).
  • Kód uvedený na poukážke je potrebné zadať pri vytváraní objednávky do políčka „Kód darčekovej poukážky“
  • Hodnota poukážky je uvedená na každej poukážke ako suma vrátane DPH
  • Poukážka funguje ako zľava z celkovej sumy objednaného tovaru s DPH
  • Minimálna suma objednávaného tovaru pre použitie poukážky je 15,00 € (ak nie je uvedené inak; do tejto sumy sa nezapočítava poštovné)
  • Ak je celková suma vyššia ako hodnota poukážky, zákazník doplatí iba zvyšok sumy
  • Ak je celková suma nižšia ako hodnota poukážky, zvyšok hodnoty bez náhrady prepadáva (poukážku je možné použiť iba v jednej objednávke)
  • Ak nie je uvedené inak, darčekovú poukážku je možné použiť iba na kúpu tovaru, nevzťahuje sa na služby, poštovné a iné poplatky
  • V jednej objednávke je možné použiť maximálne jednu darčekovú poukážku
  • Darčekovú poukážku nie je možné vymeniť za hotovosť
  • V prípade vrátenia tovaru uhradeného darčekovou poukážkou, je suma tohto tovaru vrátená prostredníctvom novej poukážky v hodnote vráteného tovaru

Knižné predplatné

U nás si môžete objednať predplatné na knihy, ktoré pre Vás starostlivo vyberajú a odporúčajú známe osobnosti. Za túto službu platíte vopred a knihy budeme odosielať mesačne, vždy k 10. dňu v mesiaci. Cena predplatného sa líši podľa toho, či si predplatné zvolíte na osobný odber alebo vám ich budeme posielať poštou, prípadne do Balíkomatov. Cena doručenia poštou a do Balíkomatov je zvyčajne o 10€ vyššia.

Dĺžka trvania predplatného je vyznačená pri konkrétnom titule a končí zaslaním knihy v poslednom mesiaci platnosti predplatného. Počas plynutia predplatného nie je možné túto službu ukončiť alebo doručenú knihu vrátiť, či vymeniť. Výnimkou sú prípady, kedy sme Vám knihu poslali poškodenú alebo doručenú knihu ste už mali kúpenú a máte ju vloženú v Mojej knižnici na Martinus.sk. Predplatné sa automaticky nepredlžuje na ďalšie obdobie a odoberanie kníh na ďalšie obdobie si treba opäť objednať.

Kolekcie

Niektoré tituly môžete u nás kúpiť v kolekciách, ktorých cena je zvyčajne výhodnejšia, ako keby ste jednotlivé tituly kupovali samostatne. Kolekcie sú zložené z dvoch alebo viacerých titulov. Všetky tituly z kolekcie Vám budú dodané spolu po jej skompletovaní.

Vo Vašom profile na Martinus.sk tieto tituly budú uvedené jednotlivo a rovnako budú uvedené aj na Vašej faktúre. Tituly, ktoré sú súčasťou kolekcie, sú na faktúre označené "KL:" a nie je možné ich jednotlivo zrušiť z objednávky, rozdeliť objednávku, vrátiť alebo uplatniť na ne dodatočnú zľavu.

Newsletter a e-maily od nás

Pri registrácii si môžete vybrať, či chcete od nás dostávať pravidelné informácie o novinkách na knižnom trhu (priemerne raz týždenne). Ak sa prihlasíte cez Facebook, newsletter Vám bude posielaný automaticky. Samozrejme sa z neho môžete kedykoľvek odhlásiť. Na Vašu e-mailovú adresu vás budeme informovať aj o vybavovaní Vašej objednávky, dostupnosti a nedostupnosti titulov. Ak využívate službu „Wishlist", môžu Vám chodiť na e-mail špeciálne ponuky týkajúce sa týchto titulov. Všetkým zaregistrovaným zákazníkom môžeme nepravidelne (maximálne niekoľkokrát ročne) posielať dôležité informácie, ktoré súvisia s prevádzkou nášho internetového obchodu. Ak Vás e-maily od nás obťažujú, napíšte nám, prosím, e-mail na webmaster@martinus.sk.

Na akékoľvek ďalšie otázky, nejasnosti a pripomienky Vám radi odpovieme.

Záverečné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej medzi spoločnosťou Martinus.sk a jej zákazníkom, a sú pre obe strany záväzné. Právne vzťahy založené kúpnou zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami kúpnej zmluvy (t.j. záväznou objednávkou a potvrdením objednávky, prípadne individuálne dohodnutými podmienkami), ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a príslušnými právnymi predpismi. Ustanovenia kúpnej zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.

Spoločnosť Martinus.sk si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky. Akékoľvek zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.martinus.sk. Právne vzťahy vyplývajúce z kúpnej zmluvy sa spravujú vždy všeobecnými obchodnými podmienkami účinnými v čase záväznej objednávky tovaru.

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 02.07.2014.

Prajeme Vám príjemné nakupovanie v našom kníhkupectve!

Používanie materiálov zo stránky

© 2000-2017 Martinus.sk, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií či ukážok akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného povolenia od Martinus.sk, s.r.o. zakázané.

Knihy, ktoré chvália, sú tie, ktoré nikto nečíta. (A. France)
Aj z drobných vecí sa dajú urobiť veľké. Vďaka vašim Anjelskym drobným ste pri nákupoch na Martinus.sk darovali už 367 126,45 € na Dobrého Anjela. Ďakujeme!
Kávička