Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott
Nové pravidlá marketingu a PR
18,04 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Nové pravidlá marketingu a PR

Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2010

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov... Čítať viac

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov... Čítať viac

18,04 €

Bežná cena Bežne 18,99 €

Ušetríte 5 %
Vypredané
Dostupné v iných vydaniach
Dostupné ako čítaná kniha

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:

- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
Čítať viac

Všetky formáty tohto titulu

Čítané kusy

Čítaná, ako nová
pevná väzba s prebalom, slovenčina, Eastone Books, 2010
Na sklade, objednávajte však rýchlo
15,19 €
-20 %
Čítaná, mierne opotrebovaná
pevná väzba s prebalom, slovenčina, Eastone Books, 2010
Na sklade, objednávajte však rýchlo
11,40 €
-40 %

Knihy

Kniha
brožovaná väzba, angličtina, John Wiley & Sons, 2020
Dodanie môže trvať viac ako tri týždne
27,85 €
Kniha
pevná väzba s prebalom, slovenčina, Eastone Books, 2010
Vypredané
-5 %
Kniha
brožovaná väzba, angličtina, John Wiley & Sons, 2011
Vypredané
-5 %
Kniha
brožovaná väzba, angličtina, John Wiley & Sons, 2013
Vypredané
Kniha
brožovaná väzba, angličtina, John Wiley & Sons, 2015
Vypredané
Kniha
brožovaná väzba, angličtina, John Wiley & Sons, 2017
Vypredané
Kniha
brožovaná väzba, angličtina, John Wiley & Sons, 2010
Vypredané
-5 %
Ďalšie
Originálny názov
The New Rules of Marketing and PR
288 strán
Väzba
pevná väzba s prebalom
Rozmer
155×225 mm
Hmotnosť
540 g
ISBN
9788081091490
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
96392
Jazyk
slovenčina
Preklad
Vydavateľstvo
Eastone Books

Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti? Dajte nám o tom vedieť.

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,5 / 5

35 hodnotení

22
9
3
1
0

Ako sa vám páčila kniha?

Recenzie čitateľov

Veronika Nina Opatovská
5
26.10.2011
Jedným slovom AMAZING :) pre všetkých, kto chce rozbehn´úť propagáciu, či už firmy, seba samého, písať blog. Úžasná kniha, ktorá vám povie ako na to. Otvorí vám brány do online sveta a marketingu ako takého. Odporúčam s veľkým O
Čítať viac
Martin
2
3.4.2015
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala.
Čítať viac
Adrian Zachar
7.12.2021
AHA efekt podložený reálnymi príbehmi, štúdiami a dátami.
Veľmi dobre spracovaná kniha. Obsah pomôže pochopiť princípy marketingu ktoré sú aplikovateľné v dnešnej internetovej dobe, či už chcete propagovať produkt, firmu alebo samého seba. Kniha je podložená štúdiami a celkovo vytvorila u mňa AHA efekt, ktorý ma motivuje ísť viac v témach do hĺbky.

V anglickom jazyku už bola kniha od roku 2010 niekoľko krát aktualizovaná a doplnená o nové poznatky. Vývoj sociálnych sietí ide míľovými krokmi dopredu. V knihe spomínané niektoré sociálne siete z roku 2007 už dnes ani neexistujú ale zato existujú nové ako TikTok (ktoré v knihe pochopiteľne nie sú zahrnuté). Preto by si táto kniha zaslúžila určite v najbližšom anglickom vydaní slovenský preklad resp. aktualizáciu. Možno v roku 2022/2023.
Čítať viac
Ján Kaminský
15.9.2017
super
Super kniha. Je pravda ze niektore veci laikovi vela nehovoria ale myslim si, ze autor vacsinu pekne vysvetlil. Priklanam sa k nazoru, ze sa tazko cita tato kniha ale stoji za to aj ked je uz starsieho data no aj v dnesnej rychlej dobe ma co ponuknut. Odporucam kazdemu, koho tato tematika zaujima Čítať viac
Martin
3.4.2015
len pre laikov
som odbornik, kniha je skor urcena pre laika. Je okrem toho pisana strasne zdlhavym stylom, velakrat autor pise o tom istom. Tiez je tam vela egomasturbacie autora nad sebou samym o tom kolko ludi mu za tu knihu podakovalo. Hned v uvode. Trochu prehane. Nie trochu, megaprehanane. Zdlhavy styl je citit celou knihou. Co je mozne napisat jednou vetou napise piatimi. Taktiez je z roku 2010. Oboru ktoremu sa venuje je po piatich rokoch uz trochu zastarala. Čítať viac
Martina Kurnátová
28.1.2016
Názor čitateľa
Ahoj, ktoru knihu by si mi teda ako odbornik odporucil pre online marketing? dakujem pekne! martina Čítať viac
Marika
3.8.2014
Len pre vážnych záujemcov
Číta sa ťažšie ako iné tituly, no obsah rozhodne stojí za to. Informácie v texte sa často opakujú, no aspoň sa s čitateľom lepšie "zžijú". Každému záujemcovi o marketing prinesie nové informácie a inšpirácie a odporúčania do praxe. Každý sa vďaka nej naučí niečo nové. Čítať viac
6.3.2014
Názor čitateľa
Úžasná kniha, ktorá mi veľa dala a dúfam, že mi ešte do budúcna ja veľa dá. A už teraz viem, že neostane po prečítaní niekde zabudnutá v poličke. Určite si ju viac krát prečítam a rozhodne každému odporúčam. Čítať viac
Miroslav Slovaček
30.10.2013
Názor čitateľa
Overený nákup
Veľmi zaujímavo a inšpiratívne napísane. Čítať viac
Miso
28.2.2013
Rozbieham sa
Cakal som menej a dostal som od tej knizky ovela viac., kniha mala niektore nudne pasaze ale potom prisli stranky ktore som si precital aj 2 tri krat, je to velmi dobry navod akoby brana a predostrenie moznosti webu ako marketingoveho nastroja, odporucam kazdemu kto rozbieha biznis Čítať viac

Čítať viac

„Nikto by sa nemal pýtať: Prečo som nešťastný? Táto otázka v sebe nesie vírus, ktorý všetko zničí. Ak sa to opýtame, budeme chcieť zistiť, čo nás robí šťastnými. Ak je to, čo nás robí šťastnými, iné ako to, čo prežívame, musíme sa úplne zmeniť, alebo budeme ešte nešťastnejší. “

Záhir - Paulo Coelho
Záhir
Paulo Coelho