Knihy
E-knihy

Spodná vlna

Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2010

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc...

Čítaj viac

15,99 €

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní. Ak sa zaoberáte marketingom, výskumom, podporou predaja, predajom, vývojom, alebo ak riadite spoločnosť, v knihe nájdete presne cielené rady, podporené skutočnými príkladmi návratnosti investícií, ktoré vás presvedčia, že spojenie so sociálnymi médiami naozaj funguje. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
312
Hmotnosť
526 g
Rok vydania
2010
Väzba
pevná väzba s prebalom
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
Eastone Books
Rozmer
150×215 mm
ISBN
9788081091377
Naše katalógové číslo
92687

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

4,0 / 5

2 hodnotenia

0
2
0
0
0

Ján Kaminský
3.9.2013
Super
Mne sa táto kniha páčila. Nikdy som neriešil marketing a ani som s ním nejako nemal skúsenosti, No táto kniha mi ukázala aj jeho čaro a možnosti. Odporúčam každému, kto si chce rozšíriť obzory svojich vedomosti aj v tomto smere.
Čítaj viac
lia
29.12.2010
Názor čitateľa
Som prekladatelkou tejto knihy do slovenciny a odporucila by som ju vsetkym, ktori hladaju nove moznosti realizacie rekalmy a marketingu. Pacil sa mi napriklad system odmenovania zakaznikov za vyskusanie a reklamovanie produktov.
Čítaj viac

O autoroch

Čítaj viac
Čítaj viac

„Milý, píšem vám celkom nahá, lebo chcem byť jednoduchou a úprimnou“

Človek na ulici - Ivan Horváth
Človek na ulici
Ivan Horváth