Vydaj sa na cestu knižnými svetmi
a vyhraj kopu kníh!
Knižné putovanie - Vyraz na cestu knižnými svetmi, Martinus, 2024
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott, Eastone Books, 2015

13,29 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott, Eastone Books, 2015
Čítaná
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott, Eastone Books, 2015

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Čítaná

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2015
Počet strán
264

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti... Čítať viac

  • Pevná väzba s prebalom
  • Výborný stav
  • Slovenčina

13,29 €

Cena novej knihy: 18,99 €
Na sklade
Posielame ihneď
Ďalšie čítané knihy
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott, Eastone Books, 2015
Pevná väzba s prebalom
Mierne opotrebovaná Slovenčina, 2015
Na sklade

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Oflajner - Václav Toman, Perkman, 2024

Viac o knihe

Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom, zapojením zákazníka v reálnom čase, zberom a využívaním veľkých dát, vytváraním online obsahu či rozprávaním príbehov.

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž.
Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

V knihe Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sa dozviete:
- prečo dochádza k zotieraniu hraníc medzi oddeleniami predaja, marketingu, reklamy a zákazníckeho servisu – a ako tento trend využiť vo svoj prospech,
- ako efektívne využívať neobmedzené možnosti internetu a údaje z firemných informačných systémov v oblastiach predaja a služieb zákazníkom
- akými zmenami prechádzali v posledných rokoch vaši zákazníci – či už tí potenciálni, alebo existujúci,
- ako zákazníkov zapájať do procesov predaja, či dokonca do vývoja nových produktov a služieb,
- aké sú zastaralé zvyklosti predajcov a prečo už nie sú efektívne,
- ako vytvárať a šíriť hodnoverné príbehy, pútavé videá, blogy či akýkoľvek iný typ online obsahu – a ako ich využívať pri predaji vlastných produktov či služieb,
- prečo sú pre firmy a ich zákazníkov dôležité rýchle a adekvátne reakcie na sociálnych sieťach, a ako ich tvoriť,
- aké sú dlhoročné mýty o poskytovaní zákazníckeho servisu a čím ich nahradiť,
- ako zavádzať efektívne stratégie riadenia zákazníckeho servisu tak, aby podporovali predaj a privádzali zákazníka bez nátlaku k rozhodnutiu o nákupe,
- ako si správne vybrať zo širokej škály dostupných technologických a internetových možností tie, ktoré pomáhajú navrhovať a riadiť „vlastné kampane“ na podporu predaja svojpomocne, bez účasti agentúr,
- a ako vďaka všetkému spomenutému dosahovať skvelé výsledky nielen v obchode, ale aj všeobecne v riadení firmy či v podnikaní
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,7 / 5

7 hodnotení

6
0
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Miloslav Kulhan
Neoverený nákup
18.9.2019
Precitnutie
Túto knihu by si mal prečítať snáď každý, kto má niečo spoločné s predajom tovarov alebo služieb, finančných a poisťovacích nevynímajúc! V niektorých spoločnostiach našej krajiny sme pravdepodobne "zaspali na vavrínoch" a tvrdošijne vyžadujeme od svojich ľudí v obchodnej službe staré a prekonané postupy a praktiky, pričom ich takýmto spôsobom riadenia "posielame na smrť"!
Som vďačný ... vlastne ani neviem komu, že som natrafil na túto skvelú knihu.
Vlastne musím poďakovať Martinusu, že ma na ňu upozornil pri objednávaní inej knihy. Takže VĎAKA Martinus!
Čítať viac
istvan
Neoverený nákup
9.9.2015
Opäť skvelé
Opäť skvela kniha toto je druhe vidanie,a osobne moj biz rastie, prvé dva priklady boli dost slabe ale potom sa to rozbehlo a dalsie priklady a rady na nezaplatenie Čítať viac

Vydavateľstvo Eastone Books

Čítať viac

„Ale ja nie som len zbierka symptómov. Nehoda mizerných rodičov a ešte miernejších chemických spojení. Nie som problém. Nie som diagnóza. Nie som choroba. Nie som niečo, čo sa dá zachrániť. Som človek.“

Všetky skvelé miesta - Jennifer Niven, 2015
Všetky skvelé miesta
Jennifer Niven