Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore - Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina, EDIS, 2020

38,81 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore - Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina, EDIS, 2020
Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore - Gabriel Koman, Martin Holubčík, Milan Kubina, EDIS, 2020

Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore

vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore

Vzhľadom k rýchlemu rozvoju informatizácie podnikov a celej spoločnosti, sa digitálny marketing stáva neodmysliteľnou súčasťou podnikovej propagácie a komunikácie. V dnešnej... Čítať viac

Vydavateľstvo
EDIS, 2020
Počet strán
0

Vzhľadom k rýchlemu rozvoju informatizácie podnikov a celej spoločnosti, sa digitálny marketing stáva neodmysliteľnou súčasťou podnikovej propagácie a komunikácie. V dnešnej digitálnej dobe prináša dobre realizovaný marketing alebo... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 7 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Bohyne a prízraky - Juraj Červenák, Artis Omnis, 2024

Viac o knihe

Vzhľadom k rýchlemu rozvoju informatizácie podnikov a celej spoločnosti, sa digitálny marketing stáva neodmysliteľnou súčasťou podnikovej propagácie a komunikácie. V dnešnej digitálnej dobe prináša dobre realizovaný marketing alebo marketingová kampaň, realizovaná v online priestore, podnikom čoraz väčší úžitok ako kedykoľvek predtým. Zákazníci, ako aj potencionálny zákazníci podnikov čoraz radšej vyhľadávajú produkty či služby v online priestore, nakupujú online, komunikujú online, sledujú, komentujú produkty a služby online, atď. Podniky, ktoré nie sú online a nepracujú s online priestorom sa pripravujú o množstvo súčasných ale najmä budúcich klientov, ako aj možný zisk z nich. Práve z toho dôvodu vznikli nové technológie, nástroje a postupy, ktoré podnikom umožňujú efektívne realizovať v online priestore marketingové aktivity. Tieto dôvody, spolu s nezastaviteľným rozvojom v oblasti informačných a komunikačných technológií a snaha získať nové a prehĺbiť si súčasné poznatky, nás viedli k tvorbe tejto publikácie, ktorá by mala napomôcť študentom, podnikom, ale aj širokej verejnosti pochopiť význam digitálneho marketingu.
Z obsahu
Čítať viac
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
175×250 mm
Hmotnosť
388 g
ISBN
9788055417028
Rok vydania
2020
Naše katalógové číslo
894573
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
EDIS
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Ale ja nie som len zbierka symptómov. Nehoda mizerných rodičov a ešte miernejších chemických spojení. Nie som problém. Nie som diagnóza. Nie som choroba. Nie som niečo, čo sa dá zachrániť. Som človek.“

Všetky skvelé miesta - Jennifer Niven, 2015
Všetky skvelé miesta
Jennifer Niven