Uspejte v online - Performics a kolektív autorov

15,90 €

Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Uspejte v online

Čo najlepší marketéri vedia, robia a hlásajú

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu... Čítať viac

Vydavateľstvo
Lion Communications Slovakia, 2021
Počet strán
291

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o knihe

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu.

Predostrieme vám najčastejšie chyby, ktorým by ste sa mali vyhnúť v online svete. Oboznámime vás s modernými taktikami, vďaka ktorým získate výhodnú pozíciu v online prostredí, zlepšite povedomie o svojej značke a zvýšite konverzný pomer. Radiť vám budú experti online marketingového sveta na Slovensku a v Česku.

Čo v knihe nájdete?
  • Praktické rady, ako vytvoriť efektívnu online marketingovú stratégiu od A po Z
  • Ako realizovať prieskum trhu v online prostredí
  • Ako si definovať cieľovú skupinu
  • Správne nastavenie cieľov vašej online marketingovej stratégie
  • Návody a Best practices, ako vyťažiť maximum z jednotlivých online marketingových kanálov
  • Najčastejšie chyby, ktorým sa pri tvorbe online marketingovej stratégie radšej vyhnúť
  • Vyhodnotenie online marketingovej stratégie
  • Názory od úspešných podnikateľov na online marketingovú stratégiu
  • Know-how od najlepších marketérov na slovenskom, českom a americkom trhu

Autori, ktorí na knihe pracovali:
•Lucia Stefansky, Senior Digital Strategist, Performics
•Michal Pastier, Kreatívny riaditeľ Zaraguza a GoBigName
•Marek Šulík, Marketer a Strategist
•Filip Kuna, Managing Director, Strossle
•Peter Galko, Creative Director, Diorama
•Matej Vigaš, Performance Advertisting Teamleader, Performics
•Marek Neufus, Webový Analytik, Performics
•Honza Bartoš, Špecialista na výkonnostnú Facebook reklamu
•Štefan Polgári, Riaditeľ affiliate siete Dognet
•Ondrej Sláma, Head of data Innovation, Alza
•Miroslav Pagáč, Digital Director, Zenith Media Slovakia
•Tibor Peták, SEO špecialista, Gradeta
•Jakub Čižmař, Konzultant e-mail marketingu
•Ján Šťástka, Online Marketing Consultant, LIDL
•Lukáš Bechera, Online manager, Tatra banka
•Ján Kvasnička, Stratég a UX špecialista
Čítať viac
Počet strán
291
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
478 g
ISBN
9788097369408
Rok vydania
2021
Naše katalógové číslo
835221
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Lion Communications Slovakia
Pre koho
pre začiatočníkov
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,1 / 5

7 hodnotení

4
1
1
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Lucia
Neoverený nákup
8.11.2022
Dojem z knihy
V knihe sa rozhodne najde mnozstvo rad alebo praktickeho pohladu na vec. Bohuzial vety su zformulovane sposobom, kedy bezny clovek nemoze rouzmiet vsetkemu. Najdu sa vo vete aj 4 anglicke-poslovencene vyrazi, ktore v zapeti nie su vysvetlene, co to vlastne znamena. Pokial clovek nema ako taky prehlad o online marketingu a jeho skratkach a vyrazoch bude v knihe strateny a viac cloveka kniha demotivuje ako motivuje. Čítať viac
Marta Sekerková
Overený nákup
24.9.2021
odporúčam.
Táto kniha je vhodná pre ľudí z marketingu, prípadne iných, ktorí sa potrebujú zorientovať v svete online reklamy, stratégie a i. Prehľadná, ľahko sa čítajúca, systematicky usporiadaná. Odporúčam. Čítať viac
Marek Sabo
Neoverený nákup
5.3.2021
Milý online;)
Praktické, v praxi použiteľné a v kombinácii s ďalšími podobnými informáciami z danej oblasti to viac-menej ľudom poskytne dobrý prehľad a základné know-how. Čítať viac

„Milencom fantázia pracuje tak bujne ako bláznom - chladný rozum ostáva nad tým stáť a doma sú v tých vidinách len milenci a námesačníci a básnici.“

Sen svätojánskej noci - William Shakespeare
Sen svätojánskej noci
William Shakespeare