Naše kníhkupectvá sú otvorené :-)
A v nich najlepšie knižné darčeky pre všetkých. Viac info
Xmas
Brand Identity Now! - Julius Wiedemann
Brand Identity Now!
32,35 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo
32,35 €

Bežná cena Bežne 33,95 €

Ušetríte 5%
Nestíhame do Vianoc :(

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

An essential reference work for brand builders

With in-depth case studies of leading projects from around the world, Brand Identity Now! is destined to be a major work of reference for designers, marketing professionals and anyone working in communications. The book examines logos, imagery, and strategic applications involved in each branded project. Featuring over 150 outstanding brand identities from more than 20 countries, including the Obama '08 Election Campaign, The Museum of Art and Design, the Digital Water Pavilion at Expoagua Zaragoza 2008 and New York's bid for the Olympic Games 2012.

Top design offices featured include:
Attik, Pentagram, 3deluxe, Landor Associates, MetaDesign, Sol Sender (designer of the Obama logo), RDYA Argentina, studio FM milano, Story Worldwide, SVi Design, Tatil Design, Pozo Marcic Ensamble, and Apfel Zet.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Brand Identity Now! - Julius Wiedemann
Gauč alebo šťastie - Maroš Molnár, Lucia Pastierová Čarná
49,52 €
Ušetríte 4,33 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
384
Hmotnosť
1228 g
Rok vydania
2009
Väzba
pevná väzba
Jazyk
anglický, francúzsky, nemecký
Vydavateľstvo
Taschen
Rozmer
168×226 mm
ISBN
9783836515849
Naše katalógové číslo
79209
Kategorizácia

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

5,0 / 5

1 hodnotenie

1
0
0
0
0
Čítaj viac
Kúpte spolu
Brand Identity Now! - Julius Wiedemann
Gauč alebo šťastie - Maroš Molnár, Lucia Pastierová Čarná
49,52 €
Ušetríte 4,33 €

„Na kúrenie je najlepšie staré drevo, na pitie staré víno, na dôverné rozhovory starí priatelia a na čítanie starí autori.“

Francis Bacon