Moderné kmene - Seth Godin
Moderné kmene
8,46 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Moderné kmene

Vydavateľstvo
Ikar, 2010

Kniha vás donúti zamýšľať sa nad tým, ako si vytvoriť vlastný "kmeň". Ako viesť svojich kolegov, zákazníkov, investorov, veriacich, nadšencov, čitateľov... Nie je to ľahké, je to však ľahšie, ako si možno predstavujete! ...

Čítaj viac

8,46 €

Bežná cena Bežne 8,90 €

Ušetríte 5 %

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Kmeň je akákoľvek skupina ľudí, ktorí sú navzájom prepojení, majú vodcu a ideu. Ľudia sa milióny rokov spájali do kmeňov, či už náboženských, etnických, politických alebo aj hudobných. Je to naša prirodzenosť.
Internet v súčasnosti odstránil zemepisné, finančné a časové bariéry. Všelijaké blogy a stránky na vytváranie sociálnych sietí pomáhajú existujúcim kmeňom rásť a novým kmeňom umožňujú, aby vznikli skupiny desiatich či desiatich miliónov ľudí, ktorým záleží na ich iPhonoch, politickej kampani či novom spôsobe boja proti globálnemu otepľovaniu. Kto bude viesť všetky kmene?
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
144
Väzba
pevná väzba
Rozmer
125×177 mm
Hmotnosť
205 g
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
78793
Téma
vodcovské schopnosti
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Ikar

Ak máte nejakú myšlienku, ktorú by ste radi šírili ďalej, je to kniha pre vás. Ak chcete niečo robiť, posúvať svoje poslanie ďalej, je to kniha pre vás. Ak chcete motivačnú knihu, ktorá vás detailne prevedie tým, čo máte robiť, nie je to kniha pre vás! Ak nechcete viesť ľudí k vašim cieľom, nie je to kniha pre vás!
Seth Godin je človek, ktorý vám nedá presný návod, lebo ten neexistuje. Posunie vás v tom, čo inde nenapíšu - vo vašom strachu a v pohodlnosti nerobiť nič. Je to síce útla knižočka, ale s veľkými myšlienkami. Je potrebné sa nad nimi zamyslieť, počkať chvíľu a povedať si, o čo vlastne vám ide. Ak vám ide o vaše poslanie a ste o tom presvedčení, potom ste na správnej ceste. Musíte tomu veriť, opustiť svoje pohodlie a vydať sa na cestu spolu s modernými kmeňmi...

Čítaj viac

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

3,7 / 5

18 hodnotení

8
4
2
1
3

Najužitočnejšie recenzie

Igor Kostial
5
3.3.2016
Pred pár rokmi som dostal tuto knihu. V tom casi mi absolutne nic nehovorila.
Dnes som na tom inak. Venjem sa podnikaniu kde 80% prace tvori marketing + sledujem NLP techniky atd ...
Kniha ma v sebe ukrite vela uspesnych myslienok, pravidiel, pribehov a pravd. napr. " Namiesto toho, aby xy a yx hladali stravnikov pre svoje jedla, tvoria jedla pre svojich stravnikov." alebo "Nove pravidlo znie: Ak chcete rast, musite najst zakaznikov, ktori su ochotni pridat sa k vam, verit vam, ... Jediny zakaznici, ktori su ochotni to urobit, su ..." Je pravda, ze stale toci o tom istom. O to viac sa vam kniha zarije do hlavy.
Čítaj viac
3
Sapiens - Yuval Noah Harari
Práve čítam
Sapiens

Som stále ten istý jednoduchý a zvedavý chlapec, akým som bol keď som mal 6 :-)

Štefan Tóth
2
22.12.2013
Marketingový guru Seth Godin je nepochybne jeden zo samorastov a propagátorov nových prístupov v marketingu, čo mu však chýba, tak to je rozhodne literárny talent a schopnosť pútavo opísať myšlienky prístupnou a ľahko pochopiteľnou formou. Vo svojej knihe o vodcovstve - Moderné kmene predstavuje nový prístup k riadeniu a vedeniu más prostredníctvom tzv. tvorby kmeňa - špecifickej skupiny ľudí vyhranenej na základe podobného správania, názoru a pod. Celá kniha však v podstate točí okolo ústrednej myšlienky a tou je aplikácia vedenia prostredníctvom tzv. kmeňov, čo sa občas stáva veľmi únavné a miestami nudné čítanie. Možno ju odporučiť len skutočným marketingovým bláznom, ktorí sa chcú utvrdiť vo svojom nie mainstreamovom názore, reálne využitie publikácie v podnikovom svete je však minimálne. Mimo to, v 143 stranovej knihe možno nájsť dovedna 24 užitočných myšlienok. Preto dávam len jednu hviezdičku.
Čítaj viac
Igor Kostial
3.3.2016
Je tam toho veľa
Pred pár rokmi som dostal tuto knihu. V tom casi mi absolutne nic nehovorila.
Dnes som na tom inak. Venjem sa podnikaniu kde 80% prace tvori marketing + sledujem NLP techniky atd ...
Kniha ma v sebe ukrite vela uspesnych myslienok, pravidiel, pribehov a pravd. napr. " Namiesto toho, aby xy a yx hladali stravnikov pre svoje jedla, tvoria jedla pre svojich stravnikov." alebo "Nove pravidlo znie: Ak chcete rast, musite najst zakaznikov, ktori su ochotni pridat sa k vam, verit vam, ... Jediny zakaznici, ktori su ochotni to urobit, su ..." Je pravda, ze stale toci o tom istom. O to viac sa vam kniha zarije do hlavy.
Čítaj viac
3
Sapiens - Yuval Noah Harari
Práve čítam
Sapiens

Som stále ten istý jednoduchý a zvedavý chlapec, akým som bol keď som mal 6 :-)

Štefan Tóth
22.12.2013
Len pre marketérov
Marketingový guru Seth Godin je nepochybne jeden zo samorastov a propagátorov nových prístupov v marketingu, čo mu však chýba, tak to je rozhodne literárny talent a schopnosť pútavo opísať myšlienky prístupnou a ľahko pochopiteľnou formou. Vo svojej knihe o vodcovstve - Moderné kmene predstavuje nový prístup k riadeniu a vedeniu más prostredníctvom tzv. tvorby kmeňa - špecifickej skupiny ľudí vyhranenej na základe podobného správania, názoru a pod. Celá kniha však v podstate točí okolo ústrednej myšlienky a tou je aplikácia vedenia prostredníctvom tzv. kmeňov, čo sa občas stáva veľmi únavné a miestami nudné čítanie. Možno ju odporučiť len skutočným marketingovým bláznom, ktorí sa chcú utvrdiť vo svojom nie mainstreamovom názore, reálne využitie publikácie v podnikovom svete je však minimálne. Mimo to, v 143 stranovej knihe možno nájsť dovedna 24 užitočných myšlienok. Preto dávam len jednu hviezdičku. Čítaj viac
Matej Čiernik
17.6.2011
To som sa sekol....
Túto knihu som našiel (omylom?) zamiešanú medzi knihy nakladateľstva Dokorán a vzal som ju v domienke, že ide o niečo o psychológii.

Omyl!!! Kecy, kecy a ešte raz kecy. Snáď je vhodná pre "managerov" a "marketingových pracovníkov", ako návod, ako presviedčanie ľudí o svojej pravde. Štýlom pripomína moderátora televíznej zábavnej relácie, ktorý sa hlasným pokrikovaním pokúša vytvárať atmosféru nadšenia a presvedčiť divákov, že sledujú nesmierne zábavný program - ktorý je v skutočnosti o ničom. Nič viac.
Čítaj viac

Čítaj viac
Čítaj viac

„Milý, píšem vám celkom nahá, lebo chcem byť jednoduchou a úprimnou“

Človek na ulici - Ivan Horváth
Človek na ulici
Ivan Horváth