No Rules Rules - Reed Hastings, Erin Meyer

18,50 €

Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

No Rules Rules

Netflix and the Culture of Reinvention

Hard work is irrelevant. Be radically honest. Adequate performance gets a generous severance. And never, ever try to please your boss. These are some of the ground rules if you... Čítať viac

Vydavateľstvo
Virgin Books, 2020
Počet strán
320

Hard work is irrelevant. Be radically honest. Adequate performance gets a generous severance. And never, ever try to please your boss. These are some of the ground rules if you work at Netflix... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

18,50 €

Na sklade, posielame ihneď
Ďalšie knižné vydania (2)
Bez pravidiel - Reed Hastings, Erin Meyer
Brožovaná väzba
Slovenčina, 2020
Na sklade
-3 %

15,35 €


Pravidlo žádných pravidel - Reed Hastings, Erin Meyer
Pevná väzba
Čeština, 2020
Na sklade

18,28 €

Naši škriatkovia odporúčajú

Viac o knihe

Hard work is irrelevant. Be radically honest. Adequate performance gets a generous severance. And never, ever try to please your boss.

These are some of the ground rules if you work at Netflix. They are part of a unique cultural experiment that explains how the company has transformed itself at lightning speed from a DVD mail order service into a streaming superpower – with 125 million fervent subscribers and a market capitalisation bigger than Disney.

Finally Reed Hastings, Netflix Chairman and CEO, is sharing the secrets that have revolutionised the entertainment and tech industries. With INSEAD business school professor Erin Meyer, he will explore his leadership philosophy – which begins by rejecting the accepted beliefs under which most companies operate – and how it plays out in practice at Netflix.

From unlimited holidays to abolishing financial approvals, Netflix offers a fundamentally different way to run any organisation, one far more in tune with a fast-paced world. For anyone interested in creativity, productivity and innovation, the Netflix culture is something close to a holy grail. This book will make it, and its creator, fully accessible for the first time.
Čítať viac
Počet strán
320
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
153×234 mm
Hmotnosť
395 g
Rok vydania
2020
Naše katalógové číslo
726809
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Virgin Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,4 / 5

12 hodnotení

8
2
1
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

Martinus
11

It's completely your responsibility to make your dreams come true :)

Dušan Murčo
zamestnanec
12. januára 2021

Kazdou dalsou kapitolou mate zivy pocit, ze Netflix je firma, pre ktoru by ste chceli pracovat. Alebo si chcete jednu s takouto kulturou postavit.

Čítať viac

Netflix, firma ktorá dosiahla veľmi veľa a ktorá sa stále rozvíja. Najviac sa mi páčilo ako dávať a prijímať spätnú väzbu, nie len ako kolegovia medzi sebou ale ako aj jednotlivec svojmu okoliu. :)
Zaujímavé zistenie bolo aj ako dokáže firma a ľudia v nej fungovať bez dovoleniek, bez schvaľovania výdavkov a podobne. Je to jasným dôkazom toho že Netflix si vyberá tých najlepších ľudí a zaslúžene si ich aj zaplatí a na oplátku ľudia sa musia správať zodpovedne a konať v záujmoch spoločnosti. Čo je podľa mňa dobrá stratégia. Knihu odporúčam všetkými desiatimi, dozvedela som sa veľa zaujímavých myšlienok ktoré viem aplikovať aj do bežného života a zároveň že aj napriek kultúrnym rozdielom vedia ľudia spolupracovať. :)

Čítať viac

Recenzie čitateľov

Richard Štaffen
Overený zákazník
8.12.2022
Napad
knihu som kúpil použitý a bola v dobrom stave. Páči sa mi táto možnosť. Nejde ani tak o cenu než o opätovné využitie :) ... knihu som len začal čítať no je to zaujímavé čítanie. Myslím, že ukazuje jasnu predstavu o kultúre a "pravidlách" v netflixe. Rozhodne sú zaujímavé aj keď "netradičné" majú čosi do seba a dá sa v niečom určite inšpirovať. Čítať viac
11
18.11.2021
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
Spočiatku som si hovorila, že to bude ten prípad “nie je to knihou, je to mnou”, keďže som od nej čakala niečo iné. Kniha má podtitul “Prevratná firemná kultúra, vďaka ktorej Netflix dobyl svet” a NAOZAJ sa venuje tej firemnej kultúre (hoci ja som čakala a stále si myslím, že sa tam aj tak predsa len pokojne mohlo vtesnať viac z histórie Netflixu).

Firemná kultúra je v Netflixe dôležitá vec (čo možno ľahko vyčítať z toho, že jej venovali celú knihu) a v zásade stojí na troch pilieroch: zamestnávajú len tých najlepších, snažia sa zbaviť zaužívaných formálnych pravidiel ako je počet dní dovolenky či preplácanie rôznych výdavkov a mimoriadne si zakladajú na feedbacku. Tieto tri témy sa v knihe preberajú a točia na troch úrovniach a na rôznych súvisiacich príbehoch ilustrujú, ako tieto pravidlá žiadnych pravidiel zavádzali a aké ovocie to prinieslo. To, že Netflix je v tomto zjavne jedinečný sa určite nedá uprieť, dokáže to tiež čitateľovi priniesť mnoho vecí na ďalšie zamyslenie. Tiež som sa nad mnohými vecami zastavila a premýšľala a musím skonštatovať, že za mňa je táto firemná kultúra v niektorých bodoch minimálne problematická, ak nie toxická.

Trošku úsmevné sa mi zdalo aj to, ako Netflix podľa vlastných slov zamestnáva tých najlepších z najlepších, no potom im ako školáčikom musí vysvetľovať, že neobmedzenú dovolenku si nemôžu čerpať všetci naraz v období najväčšieho návalu práce alebo že im firma nebude preplácať drahé večere s rodinou. Tiež mi trochu chýbala časť o boji s egom, ktoré, povedzme si, tým najlepším určite nechýba a nezdá sa mi reálne, že by jednoduchá spätná väzba zázračne fungovala v každej každej situácii a ľudia sa po vypočutí opačného názoru zmenili šibnutím čarovného prútika? Nehovoriac o tom, že podľa mňa väčšina z vecí nie je pre malé, stredné a možno ani všetky veľké firmy použiteľná a v našich podmienkach už vôbec.

Ak to nadľahčím, z knihy môžete mať pocit, že zamestnanci Netflixu nerobia nič iné, ako chodia po dovolenkách a veľa o tom rozprávajú, usporiadavajú mítingy, kde si navzájom dávajú feedbacky a sú informovaní o financiách firmy a chodia po pohovoroch do iných firiem, porovnávajú platy a otvorene o tom rozprávajú. Mňa osobne by však viac zaujala kniha o tom, čo v tej práci robia okrem toho a čo z Netflixu urobilo taký fenomén.
Čítať viac
Richard Fekete
Overený nákup
28.2.2021
rozhodovanie na základe znalosti kontextu a cieľov firmy
veľmi pútavý a poučný príbeh firmy, ktorá využila moment a našla nový obchodný model na troskách požičovní VHS. je to príklad amerického sna, from zero to hero, ale popis prerodu firmy, zavedenia firemnej kúltúry z "rodina" na "profi tím" a aj veľmi podnetné insights na kľúčové momenty firmy. odporúčam každému si ju prečítať. Čítať viac

„Kto nemá strach, nie je viac človekom. Nemusíš sa zaň hanbiť, ani skrývať ho. Človek, ktorý ukazuje svoj strach a slzy rovnako hrdo ako svoj smiech a veselé oči, si zaslúži obdiv.“

Pustovník: Muž s leopardom - Vladimír Štefanič
Pustovník: Muž s leopardom
Vladimír Štefanič