Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik, Pearson, 2019

88,26 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik, Pearson, 2019
Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik, Pearson, 2019

Marketing: An Introduction

Fourteenth Edition

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a... Čítať viac

Vydavateľstvo
Pearson, 2019
Počet strán
680

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

88,26 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Dievča v orlích pazúroch - Karin Smirnoff, Ikar, 2024
Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik, Pearson, 2019
88,26 €

Viac o knihe

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value — creating it and capturing it — drives effective marketing strategies.

The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios. This title is also available digitally as a standalone Pearson eText, or via Pearson MyLab Marketing which includes the Pearson eText.

These options give students affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. Contact your Pearson rep for more information.
Čítať viac
Počet strán
680
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
217×277 mm
Hmotnosť
1500 g
ISBN
9781292294865
Rok vydania
2019
Naše katalógové číslo
701289
Vydanie
14
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Pearson
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Autori

Čítať viac

„Ak vieš pozorne počúvať a sústrediť sa, môžeš vidieť oveľa viac, ako keby si mal oči otvorené.“

Môj dedko je čerešňa - Angela Nanetti, 2007
Môj dedko je čerešňa
Angela Nanetti