Logo Design Vol. 2 - Julius Wiedemann
Logo Design Vol. 2
32,25 €
Pridajte ešte tento titul do košíka a dopravu máte zdarma
Knihy
E-knihy
32,25 €

Bežná cena Bežne 33,95 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

The world's best graphic symbols, tradmarks and logotypes.

In this follow-up to our immensely successful first volume, you’ll find over 2,000 logos as well as detailed case studies on brand identities such as MTV and Wrangler. Top design and branding teams and offices featured include MetaDesign, Saffron Brand Consultants, Research Studios, Stefan Sagmeister, and Studio Dumbar. With a foreword by MetaDesign’s chief design officer Uli Mayer-Johanssen and an introduction by branding guru Wally Olins, this collection brings an insider’s prospective to the art of designing successful logos in any field of commerce.
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
384
Hmotnosť
1250 g
Rok vydania
2009
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Taschen
Rozmer
168×226 mm
ISBN
9783836509428
Naše katalógové číslo
70103

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Čítaj viac

„Ľudia hovoria, že život je tá najúžasnejšia vec. Mňa viac baví čítať.“

Logan Pearsall Smith