This is Marketing - Seth Godin
This is Marketing
18,46 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Ďalšie formáty

18,46 €

Bežná cena Bežne 18,95 €

Ušetríte 3 %

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books. He is the inventor of countless ideas and phrases that have made their way into mainstream business language, from Permission Marketing to Purple Cow to Tribes to The Dip. Now, for the first time, Godin offers the core of his marketing wisdom in one accessible, timeless package. At the heart of his approach is a big idea: Great marketers don't use consumers to solve their company's problem; they use marketing to solve other people's problems. They don't just make noise; they make the world better. Truly powerful marketing is grounded in empathy, generosity, and emotional labour. This book teaches you how to identify your smallest viable audience; draw on the right signals and signs to position your offering; build trust and permission with your target market; speak to the narratives your audience tells themselves about status, affiliation, and dominance; spot opportunities to create and release tension; and give people the tools to achieve their goals. It's time for marketers to stop lying, spamming, and feeling guilty about their work. It's time to stop confusing social media metrics with true connections. It's time to stop wasting money on stolen attention that won't pay off in the long run. This is Marketing offers a better approach that will still apply for decades to come, no matter how the tactics of marketing continue to evolve.
Čítaj viac

Všetky formáty tohto titulu

Knihy

Kniha Anglický jazyk, Portfolio, 2018
Na sklade
-3 %
18,46 €

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Kniha Český jazyk, Grada, 2019
Na sklade
13,81 €

Na sklade, objednávajte však rýchlo

Kniha Slovenský jazyk, Lindeni, 2020

Vypredané

Ďalšie
Kúpte spolu
46,36 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
288
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
155×235 mm
Hmotnosť
378 g
ISBN
9780241370148
Rok vydania
2018
Naše katalógové číslo
431959
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Portfolio
Publico manager & eknihy
16. júla 2020

Najnovšia kniha dlhoročného marektingového guru zatiahla na hlbinu, až do samej podstaty marketingu. Žiadne konkrétne návody a stratégie; viac ako priame odpovede na to, ako marketing robiť, sú to skôr esenciálne otázky, ktoré pomáhajú zamyslieť sa nad samotnou podstatou toho, o čo sa (my, jednotlivci, firmy, projekty) svojimi produktmi a službami snažíme.
Kto pozná Setha Godina, vie, že už roky píše svoj jednoduchý blog vo forme krátkych zápiskov/poznámok. Taká je aj jeho najnovšia kniha: nepochybujem, že zo svojho blogu výdatne čerpal, lebo hoci to, čo píše, má hlavu a pätu, ale nenadväzuje to tak priamo ako sme zvyknutí z iných príručiek. Môže sa to stať celkom zásadným zdrojom sklamania, preto bude dobré sa najskôr s jeho štýlom písania oboznámiť, či vám sadne. Ja som postupným dávkovaním načerpala viac, ako som čakala: lebo nie je umenie niekoho presvedčiť k nákupu, ale ponúknuť to, čo skutočne zlepší niečí život a ideálne aj celú spoločnosť.
P. S. Som celkom rada, že som prezieravo siahla po anglickom vydaní, to slovenské má žiaľ veľmi biedny preklad.

Čítaj viac

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

2,0 / 5

11 hodnotení

1
1
1
1
6

Marián
24.2.2021
Žiaľ, s väčšinou tu uvedených recenzii musím len a len súhlasiť. Hoci Seth Godin je guru marketingu, pri tejto knihe budete sklamaný. Avšak nie jeho vinou! Ale vinou slovenského prekladu, ktorý je naozaj hrozný. Strojov preložený text akoby cez Google Translate nedáva vôbec zmysel a čitateľ sa v ňom stráca. Chcel by som veriť, že jazykový redaktor knihu čítal. Čítaj viac
be
21.2.2021
Preklad aj údajná „redakcia“ knihy sú katastrofálne, od tohto vydavateľstva si už nič nekúpim. Ako sa pod ňu dotyční vôbec mohli podpísať? Moja chyba – nechcelo sa mi dlho čakať na originál. Obsah sa tak absolútne stratil pod nekvalitou prekladu, chybami a chybami. Čítaj viac
Adela Gubčíková
10.1.2021
Knižka bola kúpená manželovi čiže píšem recenziu skôr v jeho mene.Samozrejme presný návod ako robiť marketing nikto nedáva.Knižka niečo aj dala ale mnoho vecí bolo úplne mimo kontextu a chaoticky napísané Čítaj viac
9
9.8.2020
Našťastie som ju vydržal prečítať do konca :)
No myslel som si, že som sám, ale čítam tu recenzie a musím uznať, že radšej by som si kúpil asi originál. Podľa mňa mal prekladateľ veľmi ťažkú úlohu preložiť a vyjadriť myšlienky autora, musel by som počuť vyjadrenie prekladateľa, že prečo to tak preložil, aby som ho tu nekritizoval, lebo ja si vážim každého, kto pracuje čestne a teda ho nechcem kritizovať bez jeho názoru. Knihu som prečítal do konca a našťastie som tam našiel nejaké veci, ktoré uvediem do praxe a je to dosť pre mňa podstatné, takže preto som dal štyri hviezdičky. Čítaj viac
Vlado
29.6.2020
kniha je omyl
Než som knihu kúpil, nezačítal som sa dostatočne a urobil som chybu. Teraz nebudem hodnotiť obsah ale štylistiku prekladu, ktorá je katastrofálna. Predpokladám, že vydavateľstvo originálny text len prehnalo cez Google Translate, pretože sa to nedá čítať. V takýchto prípadoch by som si oveľa radšej zakúpil anglický originál. Čítaj viac
Stan
28.5.2020
Mozno ako stlpcek v tyzdenniku by sa to dalo citat. Akoze si clovek precita polstranovu kapitolku pozostavajucu z 20-30 viet, z ktorych sa kazda snazi daco povedat, a len sporadicky nadvazuje na predoslu. Dobre, inspirujme mozog. Ale v kniznej podobe je to bullshit. Nieco tak zle, a miestami dokonca aj obsahovo nepravdive, som uz davno v rukach nedrzala. Kydy motivacneho spikra. Čítaj viac

Čítaj viac
Kúpte spolu
46,36 €

„Čím väčšmi autorovi dochádza dych, tým sú jeho vety nie kratšie, ale dlhšie.“

John Steinbeck