Epica Book 20 -
Epica Book 20
78,54 €
Pridajte túto knihu do košíka a poštovné máte zadarmo :)
Knihy
E-knihy

Epica Book 20

Europe's Best Advertising

    Ava, 2007
    Vydavateľstvo
    Ava, 2007
    20. diel série
    Epica Book

    The 20th annual edition of the Epica Book contains more than 900 print ads, television commercials, publications, direct marketing operations, packaging design projects and interactive entries honoured in the 2006 Epica awards...

    Čítaj viac

    78,54 €

    Bežná cena Bežne 82,65 €

    Ušetríte 5%

    Vypredané

    Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

    Odporúčané tituly a kolekcie

    Viac o knihe

    The 20th annual edition of the Epica Book contains more than 900 print ads, television commercials, publications, direct marketing operations, packaging design projects and interactive entries honoured in the 2006 Epica awards, Europe's premier creative awards show.

    Judged by journalists from 32 leading European advertising magazines, the Epica awards have become the reference for creative achievement in Europe. The Epica Book is a lasting record of the awards and a unique source of information for all those interested in contemporary European creative trends.

    This year's book will celebrate our 20th anniversary. It will include a 4-page retrospective on the Epica Grand Prix winners since 1987 and will contain more pages than ever before.

    Čítaj viac
    Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
    Dajte nám o tom vedieť.

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Počet strán
    400
    Jazyk
    anglický
    Vydavateľstvo
    Ava
    Väzba
    pevná väzba
    ISBN
    9782884791038
    Naše katalógové číslo
    40501
    Rozmer
    200×300 mm
    Rok vydania
    2007
    Kategorizácia

    Recenzie

    Ako sa vám páčila kniha?

    „Celý svoj život sa pokúšam naučiť čítať, vidieť, počuť a – písať.“

    Carl Sandberg