Tokyo Ghoul (Volume 8) - Sui Ishida
Tokyo Ghoul (Volume 8)
10,95 €
Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo

Ghouls live among us, the same as normal people in every way-except their craving for human flesh. Ken Kaneki is an ordinary college student until a violent encounter turns him into the first half-human half-ghoul hybrid... Čítať viac

10,95 €
Dočasne vypredané,
opäť bude 31.8.2022

Odporúčané tituly a kolekcie

Svet mangy a komiksov zaznamenal v poslednom období veľký nárast záujmu u čitateľov z celého sveta, ktorý prevyšuje kapacity tlačiarní, reálne termíny dotlačí nepoznajú v tomto momente ani vydavateľstvá. Pokiaľ pri titule, ktorého objednávku práve zvažujete, uvádzame dlhšie dodanie, je s najväčšou pravdepodobnosťou práve u vydavateľa v dotlači.
Veríme, že ani táto informácia Vás neodradí od nákupu tohto titulu. Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

Viac o knihe

Ghouls live among us, the same as normal people in every way-except their craving for human flesh. Ken Kaneki is an ordinary college student until a violent encounter turns him into the first half-human half-ghoul hybrid. Trapped between two worlds, he must survive Ghoul turf wars, learn more about Ghoul society and master his new powers. The newly awakened Kaneki unleashes his monstrous strength to protect his friend Touka and finds himself irrevocably changed. Kaneki sets out on his own, determined to find out the truth behind what’s happening to him—and what the Aogiri Tree organization actually is.
Čítať viac
216 strán
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
146×209 mm
Hmotnosť
24 g
ISBN
9781421580432
Rok vydania
2016
Naše katalógové číslo
309776
Jazyk
angličtina
8. diel série
Tokyo Ghoul
Vydavateľstvo
Viz Media
Kategorizácia

Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti? Dajte nám o tom vedieť.

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa vám páčila kniha?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “