Vianoce
Nápad za milión - Chip Heath, Dan Heath
Nápad za milión

12,99 €

Pri nákupe nad 49 € máte poštovné zadarmo
Nápad za milión - Chip Heath, Dan Heath
Nápad za milión - Chip Heath, Dan Heath

Nápad za milión

Prečo sa niektoré nápady uchytia, kým iné rýchlo zaniknú

Kniha Nápad za milión, v origináli Made To Stick, sa okamžite po svojom vydaní v roku 2007 umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week, v... Čítať viac

Vydavateľstvo
Eastone Books, 2017
Počet strán
256

Kniha Nápad za milión, v origináli Made To Stick, sa okamžite po svojom vydaní v roku 2007 umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week, v rebríčku 100 najobľúbenejších titulov Amazonu obsadila 26. priečku... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

12,99 €

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Vianoční škriatkovia odporúčajú

Viac o knihe

Kniha Nápad za milión, v origináli Made To Stick, sa okamžite po svojom vydaní v roku 2007 umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week, v rebríčku 100 najobľúbenejších titulov Amazonu obsadila 26. priečku a vyhlásili ju za najlepšiu knihu roka 2007 v kategórii „Business Books“. Bola preložená do mnohých jazykov a stále patrí k obľúbeným titulom manažérov pôsobiacich vo sférach obchodu, reklamy, neziskových organizácií a mnohých iných, kde je dôležité prezentovať nápady tak, aby sa úspešne zrealizovali.
Čítať viac
Originálny názov
Made To Stick
Počet strán
256
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
155×225 mm
Hmotnosť
384 g
ISBN
9788081093388
Rok vydania
2017
Naše katalógové číslo
281332
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Eastone Books
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,2 / 5

5 hodnotení

3
0
2
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie Martinusákov

8. februára 2020

Kniha nastoľuje bežný problém človeka či spoločnosti, ktorá chce zaujímavo komunikovať svoje myšlienky. A opakuje už stokrát povedané – aby ste ľudí zaujali, potrebujete zaujímavý nápad. Ale prečo sa niektoré z nich uchytia, kým na iné sa hneď zabudne? Autori knihy sa pokúsili definovať 6 princípov chytľavosti (jednoduchosť, moment prekvapenia, konkrétnosť, hodnovernosť, emócie a príbehy), aby prerazil aj ten váš.
Nepopieram, číta sa to dobre. Ako obvykle, je založená na množstve konkrétnych príbehov, ktoré sa premiešavajú so stráviteľnou teóriou a vysvetľovaním dôležitosti každého princípu.
Keď sa pozrieme na väčšinu z príbehov použitých v tejto alebo aj v iných knihách, môžeme nájsť niečo spoločné. Mnohé nápady neznejú vôbec bombasticky, mnohé príbehy sa zakladajú na zaujímavom detaile. Ak chcete byť lepší v tom, čo robíte, nemusíte sedieť na stoličke a čakať na nápad za milión. Robte to, čo robíte, zo srdca – dávajte do toho kus ľudskosti.
Lebo najlepšie nápady spočívajú v maličkostiach.
A jednoduchosť je najvyššou formou dokonalosti.

Čítať viac
Čítať viac

„Možno mu pomohlo, že dostal nové meno, mohol sa tváriť, že je úplne iný človek.“

My verzus vy - Fredrik Backman
My verzus vy
Fredrik Backman