Knihy
E-knihy

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

SPRINT, 2010
Vydavateľstvo
SPRINT, 2010

Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie...

Čítaj viac

9,59 €

Bežná cena Bežne 10,09 €

Ušetríte 5%

Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

  • Internacionalizácia podniku
  • Teoretické základy
  • Faktory, motívy a ciele
  • Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie
  • Výber základnej strategickej medzinárodnej orientácie podniku
  • Výber zahraničného trhu
  • Výber formy vstupu na zahraničný trh
  • Multinacionálny podnik – vybrané charakteristiky jeho fungovania
  • Kultúra ako determinanta medzinárodnej podnikovej politiky Vplyv internacionalizácie na vybrané oblasti podniku
  • Aplikácia vybraných metód využívaných pri strategickom rozhodovaní v medzinárodnom podnikaní
Čítaj viac
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
216
Hmotnosť
385 g
Rok vydania
2010
Väzba
brožovaná väzba
Jazyk
slovenský
Vydavateľstvo
SPRINT
Rozmer
155×217 mm
ISBN
9788089393220
Naše katalógové číslo
244922

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

O autoroch

Čítaj viac

„Čítanie je pre dušu tým, čím je cvičenie pre telo.“

Sir Richard Steele