Knihy
E-knihy

Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

Vydavateľstvo
Vysoká škola Danubius, 2015

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených...

Čítaj viac

13,07 €

Bežná cena Bežne 13,55 €

Ušetríte 4%

Posielame do troch dní

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o knihe

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených vedných odborov sa nemôže vyhnúť pojmom, ktoré v súvislosti s verejnou politikou sa používajú a sú aj obsahom marketingových postupov. Ide o pojmy ako sú verejný sektor, verejný záujem, verejné blaho, politický záujem, verejná správa, aktéri, verejná voľba a ďalšie. Cieľom publikácie bolo ukázať vzájomné vývojové súvislosti medzi verejnou politikou a verejným marketingom.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár
Divergencia (kolekcia troch titulov v brožovanej väzbe) - Veronica Roth
32,08 €
Ušetríte 1,42 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

O autoroch

Čítaj viac
Kúpte spolu
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár
Divergencia (kolekcia troch titulov v brožovanej väzbe) - Veronica Roth
32,08 €
Ušetríte 1,42 €

„Čítanie = najlepšie učenie.“

Alexander Sergejevič Puškin