Knihy
E-knihy

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

Okamžitý download
PDF
EPUB
MOBI
Vydavateľstvo
Eastone Books, 2015

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Uznávaný odborník na príkladoch ukazuje, ako aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný...

Čítaj viac

12,95 €

Bežná cena Bežne 18,99 €

Ušetríte 32%

Okamžite na stiahnutie

Odporúčané tituly a kolekcie

Viac o e-knihe

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
Čítaj viac
Kúpte spolu
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott
Medveď - Gard Sveen
19,44 €
Ušetríte 12,50 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Recenzie

Ako sa vám páčila e-kniha?

5,0 / 5

3 hodnotenia

3
0
0
0
0


Čítaj viac
Čítaj viac
Kúpte spolu
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott
Medveď - Gard Sveen
19,44 €
Ušetríte 12,50 €

„Kniha človeka buď vytvorí, alebo ho zničí.“

Lev Nikolajevič Tolstoj